• Anonym (qp)

    [Kvinnor/tjejer] Klitoris

    Att röra vid klitoris utan att vara det minsta kåt, ger det en skön känsla?

    Eller känns det inte det minsta skönt alls?

    Jag är man, och exempelvis när jag duschar och ska tvätta kuken, så är det en ganska skön känsla när man tvättar ollonet trots att jag inte är ett dugg kåt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden [Kvinnor/tjejer] Klitoris
  • Anonym (Lou)

    Alltså va är det för en fråga? hur kan man ens fundera över såna här saker? Du måste ha extremt lite att göra

  • Anonym (mm)

    Kan alltså kännas skönt, om jag gör det själv, på samma sätt som om jag smeker mig själv över huvudet, typ. Om någon annan gör det (vid "fel" tillfälle) kan det däremot kännas väldigt hemskt!!!

  • Lever så

    Röstade ja men det är att balansera på en knivsegg, det måste vara en försiktig beröring och helst inte direkt på, absolut inget gnuggande! Mer att man lägger handen och fingrarna mjukt mot och sen försiktigt tryck och försiktig massage med noll friktion.


    never a failure always a lesson
  • Lever så

    Röstade ja men det är att balansera på en knivsegg, det måste vara en försiktig beröring och helst inte direkt på, absolut inget gnuggande! Mer att man lägger handen och fingrarna mjukt mot och sen försiktigt tryck och försiktig massage med noll friktion.

    Min man brukar försiktigt klämma ihop mina yttre blygläppar (med ena handen tex när han kör bil och jag sitter bredvid) så klittan blir masserad av trycket men inte utsätts för direkt beröring


    never a failure always a lesson
  • jesper_78
    Anonym (Lou) skrev 2014-10-26 07:54:04 följande:

    Alltså va är det för en fråga? hur kan man ens fundera över såna här saker? Du måste ha extremt lite att göra


    Eller så är man bara nyfiken av sig. Vilken underbar egenskap!
  • Kräk

    Är jag inte det minsta kåt eller upphetsad så känns det lika skönt (och lika mycket) som att typ stryka sig på armbågen. Så inte skönt alls, nej.

  • Anonym (mm)
    Lever så skrev 2014-10-26 12:53:11 följande:

    Min man brukar försiktigt klämma ihop mina yttre blygläppar (med ena handen tex när han kör bil och jag sitter bredvid) så klittan blir masserad av trycket men inte utsätts för direkt beröring


    Precis så jag ser (känner) det! Om personen som berör mig förknippas med en kärleksfull känsla, minnen av något positivt, som t.ex. partnern, då blir upplevelsen lättare skön. Jag får inte samma sköna känsla av bara random person/ objekt. Men en lätt beröring av den man älskar (!!) DET kan vara skönare än nånsin! Om det så är på nästippen!

    Älskar att sitta i en vibrerande bil/buss, slappna av och fantisera om min älskling och känna hur sätet under mig skakar, DET kan vara jätteupphetsande vid lugna omständigheter . . .
Svar på tråden [Kvinnor/tjejer] Klitoris