• Niko567

    Ebola i Ukraina

    podrobnosti. ua/accidents/2014/10/10/999303.html
    peeep. us/7b306eb2
    peeep. us/225ef760
    Jag skulle aldrig tro på det, men den är ett bevis. Ebola är redan i Europa, den drabbar Ukraina. Och den skräkligaste är att man mörkar det. Och man kan få veta sanningen bara genom dokumenter och tack vare de  människor som befinner sig i centrum av händelser. Min bror är nu i Ukraina som journalist, kom för att belysa parlamentsvalen, som ska bli den 26. oktober. Och han sa att ebola är verkligen där, det är redan hundratals döda och ingen vet hur många är infiserade. För at inkubasionstid är 2 veckor och alla de som blev smittat visste inte vad för viruset den är. Läkare ställde diagnosen "influensa". I lokala medien det är svårt att hitta någon information för att tydligen kontolleras informationen hårt. Och säkerhetstjänster skrämmer utländska journalister. Om någon vågar  skriva verklighet innan valen ska sluta, kan "i bästa fall". bli anklagen för spioneri. Så han försöker stanna på hotellet, för att inte bli smittat och som alla andra riskerar inte belysa vad det händer. Intressant bara, ska man slutigen skriva sanningen?

  • Svar på tråden Ebola i Ukraina
  • Drottningen70

    Bara för att jag är nyfiken på hur du tänker ...

    Vad är din teori om att svenska myndigheter mörkar detta ? Och att svenska journalister inte skriver om det? Eller tänker du att de faktiskt inte vet ?

  • dfuoih

    Men seriöst - sluta sprida lögner och misinformation. Åk tillbaka till Ryssland och ta upp det med Putin som ändå verkar vilja annektera hela ukraina.

Svar på tråden Ebola i Ukraina