• Anonym (Ledse­n tjej)
    Äldre 25 Oct 10:18
    1694 visningar
    4 svar
    4
    1694

    Ger mer än vad jag får tillbaka..

    Jag vet inte vad jag ska göra.

    Jag ger min pojkvän allt... Så mycket som jag kan ge..

    Jag ger honom massa överraskningar, presenter, tar med honom på middagar osv.

    Jag förklarar även i ord och beröring hur mycket jag älskar honom.

    Det tråkiga är att jag inte alls får lika mycket tillbaka.

    Visst han kan laga middag någon gång i månaden, thats it..

    Van förklarar att han älskar mig och vill leva med mig och vill göra mer för mig, men det blir aldrig så.

    Jag har även en dotter på fyra år och under det året som vi varit tillsammans så har han gett henne en glass och en gummiboll, ett gosedjur och en bok när hon fyllde år..

    Kom igen, under ett års tid så tycker jag att han kunde gett henne något mer eller åtminstone betalat för henne när vi ätit ute, eller betalt något för henne...

    När vi även är på Ica maxi så går vi runt med två scanner för att han vill att vi ska dela lika när det kommer till mat...

    Detta är så jävla frustrerande... Vad ska jag göra? Jag älskar ju honom och vill inte lämna honom..

  • Svar på tråden Ger mer än vad jag får tillbaka..
  • Common sense
    Äldre 25 Oct 10:35
    #1
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2014-10-25 10:18:50 följande:

    När vi även är på Ica maxi så går vi runt med två scanner för att han vill att vi ska dela lika när det kommer till mat...


    Oj! Jösses... Tyst
  • sextio­talist
    Äldre 25 Oct 10:46
    #2

    Enkelt, sluta ge så mycket och se vad som händer

  • Anonym (förvä­ntning­ar)
    Äldre 25 Oct 12:15
    #3

    Du har höga förväntningar och ger och ger och ger och tycker då rimligen att du har rätt att kräva lika tillbaka. Men om du ger för att du vill få något tillbaka så är det inte att ge , då är det att förvänta sig.
    Ta en titt på vem han ÄR och inte vem du saknar.

    Hur gammal är han då? hur är hans ekonomi? Är han van att leva i en relation med barn i bilden?

  • Anonym (Jaha.­..)
    Äldre 25 Oct 20:11
    #4

    Det är ditt val, han tvingar dig inte till att ge och ge.... Du väljer att ge och sen mår du skit för att han inte är tillräckligt tacksam eller ger tillräckligt tillbaka. Ditt problem, inte hans.
    Mår du dåligt så lämna eller förändra ditt beteende, men anklaga inte honom för att han inte lever upp till din fantasi.

Svar på tråden Ger mer än vad jag får tillbaka..