• Fundersam behöver hjälp

    Träffat kille via nätet - men talar han sanning? Och vill han ha kontakt med mig eller inte?

    Hej!

    Ska försöka dra det hela kort.

    För ett tag sen lärde jag känna en kille via nätet. Vi fick känslor för varandra.

    Han var dock osäker på om han ville satsa på att vara mer än bara vänner.

    Efter mycket om och men kommer vi fram till att det är nog bäst att börja som vänner och se vad som händer.

    Nån vecka senare skriver han att han vill försöka bryta kontakten helt.

    Ok för mig.

    Av någon anledning börjar jag kolla upp honom noggrannare efter det. Är inte 100% säker men det lutar åt att han har en tjej och att de har ett litet barn tillsammans.

    Är som sagt inte helt hundra men det lutar åt det hållet.

    Efter ha läst lite här och frågat vänner om råd bestämde jag mig för att försöka släppa det hela.

    Det var dock svårt, då jag ville veta om det stämde och varför han isåfall tog kontakt med mig på det sätt han gjorde. Funderade på att skicka iväg ett sms och fråga om han hade ljugit för mig.

    Innan jag hann göra det får jag ett sms från honom. "Hej, läget?"

    Vad gör jag nu? Behöver tips och råd!

  • Svar på tråden Träffat kille via nätet - men talar han sanning? Och vill han ha kontakt med mig eller inte?
  • K grrl

    Ja, så klart. Det sista du behöver är att involvera dig med en man som har sambo och ett litet barn = fullständig energitjuv.

  • Grappa
    Fundersam behöver hjälp skrev 2014-10-25 15:07:13 följande:

    Och om det kommer fram att han har tjej. Ska jag bara låta det vara då?


    Det beror väl på om du vill ha en kille med tjej och barn?
  • Fundersam behöver hjälp
    Grappa skrev 2014-10-25 17:06:36 följande:

    Det beror väl på om du vill ha en kille med tjej och barn?


    Nej det vill jag inte. Men tänkte mer på hans tjej isf. Tycker lite synd om henne...
  • Fundersam behöver hjälp

    Sen är jag nyfiken på varför han isf tog kontakt med mig på det sättet.

    Ljög han, eller gillade han verkligen mig?

    Känner på nåt sätt att jag behöver veta om jag ska kunna släppa det.

    Men frågan är varför han hört av sig igen. Har frågat om han vill ha kontakt eller inte. Har inte fått svar än...

Svar på tråden Träffat kille via nätet - men talar han sanning? Och vill han ha kontakt med mig eller inte?