• Anonym (hon)

    Om du hade nått, hade du slickat/sugit av dig själv?

    Motivera gärna ditt svar, kul å veta =)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du hade nått, hade du slickat/sugit av dig själv?
  • Anonym ((tjjej))

    Ja. För det verkar vara enda sättet att få uppleva det. 

  • Anonym (Tjej)

    Om jag hade nåt vad? Och nej, jag hade inte slickat mig själv oavsett. Hatar att bli slickad.

  • Anonym (Kille 33 år)

    Varför slickar sig hundarna på snoppen? Därför att dom kan!

    Klart jag sugit av mig själv om jag haft större kuk eller varit vigare än jag är idag. :)

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-25 18:10:54 följande:

    Om jag hade nåt vad? Och nej, jag hade inte slickat mig själv oavsett. Hatar att bli slickad.


    Jaha, om jag hade nått! Fattade inte alls. Trodde det var en vanlig felstavning av "nåt/något".
  • Anonym (Dab)

    Kunde när jag var tonåring suga av mig själv. Nu låter jag andra göra jobbet.

  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Dab) skrev 2014-10-25 20:48:39 följande:

    Kunde när jag var tonåring suga av mig själv. Nu låter jag andra göra jobbet.


    Vig eller välutrustad?
  • Jonte71
    Anonym ((tjjej)) skrev 2014-10-25 16:57:57 följande:

    Ja. För det verkar vara enda sättet att få uppleva det. 


    Enda sättet att få bli slickad som kvinna??? Jag som är man trodde det var hur lätt som helst att få njutning som kvinna, typ fråga random kille!
  • Anonym ((tjjej))
    Jonte71 skrev 2014-10-25 22:21:11 följande:
    Enda sättet att få bli slickad som kvinna??? Jag som är man trodde det var hur lätt som helst att få njutning som kvinna, typ fråga random kille!
    Jo, det är en rätt populär missuppfattning bland killar det där, att tjejer bara behöver gå utanför dörren så får vi "njutning" - knulla kan vi få (överlag) rätt lätt, men då handlar det om at någn random snubbe använder en att runka i, inte att han bryr sig om att sexet ska vara dugligt för bägge. 
Svar på tråden Om du hade nått, hade du slickat/sugit av dig själv?