• Äldre 25 Oct 15:50
    4721 visningar
    11 svar
    11
    4721

    Gällande medlemsvillkor

    Gällande medlemsvillkor

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden Gällande medlemsvillkor
  • Äldre 14 Dec 00:48
    #1

    Lyckas inte registrera mig som medlem. Har försökt flera gånger. Tacksam för hjälp.

  • Äldre 4 Jan 21:13
    #2

    Hej!

    Vill härmed oxå påpeka om jag har blivit lurad av Vistapay de har tagit 472kr???

    På grund av en bluffdeal på tio kr. Men hur gör jag för att få tillbaka mina pengar, jag har Swedbank.

  • Äldre 21 Mar 12:13
    #3

    jag har försögt på alla möjlika sett att komma ikontagt med er ock säga opp min medlemskap men inte lyckas.härmed säger jag opp min medlemskap nummer är 56625 [email protected]   jag hoppas att ni svarar ock bekreftar oppsägningen

  • Äldre 31 Mar 00:56
    #4

    Jo vi finns faktiskt.
    Jag upptäckte vid 17 års ålder 1964 att jag BARA attraheras av väldigt tjocka yppiga tjejer, (jag "funkade" inte annars) . Kanske något arvsanlag eller så. Men så träffade jag en tjej 159cm lång som vägde 145 kg. Oj, oj, Då funkade allt!
    Så har det varit hela livet. När Hon bantade ner sig till 68 kg , funkade ingenting. mer än kamratskapet. Även i sena 55 årsåldern så "funkade jag" suveränt med jätterunda yppiga Kvinnor. Visst gillar jag en intelligent Kvinna, som man kan diskutera allt med. Men det rent sexuella gick inte att ändra på. Har verkligen försökt genom åren. Många tjocka Kvinnor trodde att jag retades med dem! Svårt att bli tagen på allvar.  En gång när jag var 59 år kom en städvikarie på jobbet (kontor). Hon var i 40 årsåldern ca 168 cm lång. Hade enorma lår ochstor putande undermage. Rumpan var det största jag sett! Hade svårt att INTE titta på Henne.  Jag höll på atts erva gymets maskiner när hon kom in där. Hon log och sade, Har nog sett hur Du stirrat på mig, något fel? Ohh, neeej inte alls svarade jag, tvärtom. Du är den snyggaste och attraktivaste Kvinna jag sett på nära håll. Jag berättade om min läggning. Hon lade sig på en bänk, vill Du känna på mina magar frågade Hon skälmskt. Oj så mjukt det var. En och en halv månad senare var Hon vikarie igen, Hon strök förbi mig och viskade, jag har gått upp 12 kilo till nu, kom med ner till gymet. Där fick jag en stor kram och en försiktig puss. Jag väntar runt hörnet med bilen kl 17 sade Hon. När jag kom till bilen log Hon, hoppa in! Jag väger162 kg nu fnissade Hon, blir nog bra mycket mer till hösten. Jag följde med hem till Henne. Det var den underbaraste stunden i mitt liv när vi älskade!. Jo Hon hatade att banta, så av bara farten blev Hon fetare.Gillade skräpmat vid TV,n. Vi hade 7 månader som var underbara. Men så skulle Honflytta till sin Mamma i skåne. Så var den lyckan gjord. Har förgäves försökt finna någon tjock rund Kvinna igen. Män FÅR INTE attraheras av jättefeta Kvinnor verkar det ?? Min drom om en livskamrat/Kvinna uppåt 199 kg , lär väl aldrig bli sann. SVÅRT ATT VARA ANNORLUNDA FUNTAD !
    Men jag står upp för vad jag tycker! Älskar jättefeta kurviga Kvinnor.
    REVOLTAF i västmanland

  • Äldre 26 Apr 17:14
    #5

    Ett tips vad gäller rätt andningsteknik. Sök på nätet efter sidan "www.medvetenandning.se". Där finns många goda tips på hur man kan  hjälpa sig själv att finna vägar till bästa andningen och komma ifrån att hyperventilera.
    Andningen betyder så mycket för en god hälsa och det är viktigt att finna vägar för detta.

  • Äldre 17 Oct 12:49
    #6

    Varför har jag inte chansen att registrera mig eftersom jag är född före 1951.
    Alla borde väl ha rätt att vara med i Familjeliv.se oavsett ålder ??!!

    Sign. Orättvist

  • Äldre 17 Oct 13:40
    #7

    Det har löst sig nu, no problems.

  • Äldre 6 Jul 22:21
    #8

    Hej,

    Jag befinner mig i Turkiyet och har en sju månaders gamal bebis, mamman har bröst cancer vilken innebär att inte kunna amma bebisen...

    Vi sedan barnets födelse har givit henne aptamil mjölk, nu är hon sju månaders gammal samt fått 2 tänder hon nestan vegrar att dricka mijölk så att hon har bara gått upp i vikt 100gr. För varje nummer vatten blandar jag en sked mjölk pulver...

    Undrar om jag gör rätt?

    Borde jag bytta hennes mjölk märke?

    Vore tacksam får hjälp ut av er.

    Ha det bra

    Hejdå

  • Äldre 6 Jul 22:27
    #9

    får hon bara mjölk/ersättning? 

  • Äldre 23 Sep 06:52
    #10

    Kan ej registrera mig???

  • Äldre 18 Oct 06:45
    #11

    Blir gärna medlem tack men det lyckas inte inte är der för det är kryterad maiil?

Svar på tråden Gällande medlemsvillkor