• Enmycketundrande

    Vill hon inte ha orgasm?

    Under årens lopp har jag haft några olika flickvänner och sexpartners. Jag har funderat en del på en sak som har hänt mig flera gånger med olika tjejer: När jag utför oralsex och tjejen börjar närma sig orgasm så drar hon sig undan och vill inte att jag fortsätter. Varför? Jag har frågat varje tjej varför hon gör så men inte fått ett enda tydligt svar. Min bild är att hon/de gör det PRECIS innan hon får orgasm. Vill hon inte ha det? Gör jag fel på något sätt? Är det oskönt? Gör det ont?

  • Svar på tråden Vill hon inte ha orgasm?
  • Anonym (Sköna)
    Enmycketundrande skrev 2014-10-25 16:11:06 följande:

    Under årens lopp har jag haft några olika flickvänner och sexpartners. Jag har funderat en del på en sak som har hänt mig flera gånger med olika tjejer: När jag utför oralsex och tjejen börjar närma sig orgasm så drar hon sig undan och vill inte att jag fortsätter. Varför? Jag har frågat varje tjej varför hon gör så men inte fått ett enda tydligt svar. Min bild är att hon/de gör det PRECIS innan hon får orgasm. Vill hon inte ha det? Gör jag fel på något sätt? Är det oskönt? Gör det ont?


    Du gör det så skönt för de din jävel att de "kissar" på sig om du fortsätter! De skäms och vill avbryta! Du får de att komma i fontän! Grattis. Vart bor du?
  • kramin

    Vissa killar som slickar utgår från att ju mer, ju hårdare, desto bättre. Och rycker man till av smärta för att det blev för mycket så tolkar de det som upphetsning och tar i lite till.

  • Anonym (samma här)

    Det är samma för mig med min sambo. Men hon säger att det beror på att hon vill  komma medan jag är inne i henne för att det blir skönare då. Så varje gång som jag antingen använder händerna eller munnen och hon går för långt så stoppar hon mig. Själv tycker jag det är ganska irriterande, för sen vid penetrationen är det inte alltid säkert att hon kommer innan jag själv gör det. Men men, hon får väl skylla sig själv antar jag.

  • Anonym (tillsammans)

    Det där har jag också upplevt med olika kvinnor. Då jag fått svar har hon velat komma samtidigt eller genom penetration. Ibland har jag misstänkt att hon inte vill känna sig självisk.

    Min nuvarande älskarinna har inget val. Vi gillar dominanslekar där jag dominerar henne. Då är det jag som bestämmer när hon får komma. Mycket upphetsande!

Svar på tråden Vill hon inte ha orgasm?