• habiti

    smala killar är chanslösa.

    att vara smal är kvinnligt. en man ska vara mellan eller kraftig.

    bara ett fåtal män är smala och bara ett fåtal av dessa kan få tjej.

    varför kan inte tjejer acceptera smala män?

    så bara för att jag väger 70 kg ska jag leva ensam hela mitt liv?

    vi, män, får ju inte ha krav på er tjejer, då är man ett sexistiskt jävla svin. men tjejer får ha krav på oss. hyckleri på högsta nivå.

  • Svar på tråden smala killar är chanslösa.
  • nr55

    TS har faktiskt en poäng! Män lever i en värld där idealet är att vara muskulös, väga minst 80 kg, vara 185 cm lång, ha en Dolmar på 19+, vara utmålade som idioter som enbart utnyttjar kvinnor inom medierna...

    Att män är ett gäng sexfixerade, testostironstinna samt brunstiga herrar av ren natur, gör det inte fel att man som man ifrågasätta idealet, utan att behöva bli ifrågasatt utav idioterna som älskar Paradise Hotel samt de bittra feministerna som enbart ser mansföraktet framför själva frågeställningen...

  • nr55
    Anonym (Käften) skrev 2014-10-25 18:19:05 följande:

    Men vad är du för bitter jävla gnällig kvinnohatare?? Är dig fet för fan om du vill.


    Eller hur?
  • habiti
    Anonym (Käften) skrev 2014-10-25 18:19:05 följande:

    Men vad är du för bitter jävla gnällig kvinnohatare?? Är dig fet för fan om du vill.


    bara för att jag är sur på hur kvinnor agerar och tänker så betyder det inte att jag hatar kvinnor. är trött på att folk tror det så fort man gnäller om hur vårat patrikatet fungerar och biologi.

    varför ska jag hata min mamma, syster och farmor?

    äta mig fet? när jag sagt att vill bli fet? jag vill ha en normal kropp. jag har försökt äta mycket men det hjälper inte. min kropp motarbetar mig.


  • Anonym (Kvinna)

    Alla föredrar inte stora muskulösa män! Jag gillar smala eller atletiska män, hellre bara smala utan muskler än stora biffar. Alla gillar olika faktiskt acceptera det och var glad ist för bitter så ska du se att det går bättre med kvinnorna

  • Anonym (Käften)
    habiti skrev 2014-10-25 18:37:56 följande:
    bara för att jag är sur på hur kvinnor agerar och tänker så betyder det inte att jag hatar kvinnor. är trött på att folk tror det så fort man gnäller om hur vårat patrikatet fungerar och biologi.

    varför ska jag hata min mamma, syster och farmor?

    äta mig fet? när jag sagt att vill bli fet? jag vill ha en normal kropp. jag har försökt äta mycket men det hjälper inte. min kropp motarbetar mig.


    För att de inte accepterar smala män.
  • nr55
    Anonym (Käften) skrev 2014-10-25 18:39:45 följande:
    För att de inte accepterar smala män.
    Tror att det är dags att hålla käften nu...
  • Anonym (Käften)
    nr55 skrev 2014-10-25 18:46:45 följande:
    Tror att det är dags att hålla käften nu...
    Jaså? Varför det? Vet du att ts farmor accepterar smala män?
  • Bunny on speed

    Det enda som är värre än smala män är om de har rött hår, liten kuk, är snaggade eller flintskalliga, har röda läppar eller är kristna.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Anonym (pengar)
    habiti skrev 2014-10-25 18:17:57 följande:

    att vara smal är kvinnligt. en man ska vara mellan eller kraftig.

    bara ett fåtal män är smala och bara ett fåtal av dessa kan få tjej.

    varför kan inte tjejer acceptera smala män?

    så bara för att jag väger 70 kg ska jag leva ensam hela mitt liv?

    vi, män, får ju inte ha krav på er tjejer, då är man ett sexistiskt jävla svin. men tjejer får ha krav på oss. hyckleri på högsta nivå.


    Att ändra kvinnors attityd går inte, så lägg din energi på att skaffa dig en förmögenhet istället!

    Många kvinnor (framförallt bland de snygga) är så extremt ytliga att de känner en stor attraktionskraft till män med mycket pengar oavsett hur mannen ifråga ser ut. Så har du väl skaffat dig ordentligt med pengar kan du vara säker på att du kommer att ha obegränsat urval av vackra kvinnor runt dig livet ut.
  • Anonym (balrog)

    Att kalla detta en trolltråd vore lögnaktigt.

    Jag är mycket långsmal, men får trots detta bra med uppmärksamhet från tjejer. Jag vet att många tjejer föredrar kraftigare killar men det blir ändå många över som uppenbarligen föredrar såna som mig.

Svar på tråden smala killar är chanslösa.