• Anonym (Hämnd)

    Min ljuvliga hämnd mot min otrogna sambo

    Jag ska göra mig kortfattad. Jag och minn kille var sambos i 6 år. Jag älskade honom djupt. Hade jag varit en dåli tjej hade jag förstått honom, men nu var jg inte det. Jag respekterade honom, ställde upp och allt vad där till följer i ett förhållande. Han bedrog mig.., men min barndomsvän. Detta fick jag reda på genom att läsa hans sms... För jag hade nämnligen misstänkt detta innan.

    Nu bestämde jag mig för att hämnas. Detta var förra veckan. Jag hade sagt att jag ville ha sex fast lite anorlunda denna gång. Jag skulle binda hans armar och ben med ett rep runt sängranen. Jag skulle alltså rida honom. Vad jag då istället gjorde var att kissa på honom. Och därefter gjorde nummer två på hans mage... Ja jag bajsade på hans mage. Han skrek och skrek. Sedan sa jag "ja, skrik du, ring xx(min väninna) så kan hon slicka upp allt sen kan ni ha sex som ni brukar ha". Min sambo var ormrädd dessutom. Så jag hade köpt en majsorm och släppte ut den i sovrummet precis innan jag gick. Det fick honom att skrika ännu mer, och få mig att må bättre!

    Så hämnas man. Tack för mig.

  • Svar på tråden Min ljuvliga hämnd mot min otrogna sambo
  • Orcha

    Ok?
    Ja det var ju en hämnd.


    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Alexandre Nayle

    Personen som sa att den bästa hämnden är att leva ett gott liv måste vara en riktig pussy i dina ögon...

  • Anonym (:S)

    Jag förstår att du var arg, men ormen har antagligen blivit dödad för den här hämnden. Tycker det är onödigt att blanda in levande varelser i det hela.

  • Anonym (Hämnd)
    Threezool skrev 2014-10-25 20:10:42 följande:

    Du vet om att han kan anmäla dig för olaga frihetsberövande?


    Jaja jag bryr mig inte. Och jag bryr mig mindre av din klena s.k akademiska "skrämsel-komentar"...osexig för den delen också.
  • Anonym (ghjkl)
    Threezool skrev 2014-10-25 20:10:42 följande:

    Du vet om att han kan anmäla dig för olaga frihetsberövande?


    Kan hon väl inte? Han gick ju med på det.

    Ord mot ord om vad de brukar ha för sex...


  • Threezool
    Anonym (Hämnd) skrev 2014-10-25 20:14:42 följande:

    Jaja jag bryr mig inte. Och jag bryr mig mindre av din klena s.k akademiska "skrämsel-komentar"...osexig för den delen också.


    Osexigt? Kommer från personen som kisade och bajsade på en annan människa och förnedrade honom.

    Förlåt att jag inte tar dina påhopp på så stort allvar.
    Anonym (ghjkl) skrev 2014-10-25 20:16:20 följande:

    Kan hon väl inte? Han gick ju med på det.

    Ord mot ord om vad de brukar ha för sex...


    Jo då hon lurade honom till är bli fastbunden och därefter förnedrade honom för att sedan lämnade honom fastbunden.

    Det är olovlig frihetsberövande.
  • Anonym (Hämnd)
    Threezool skrev 2014-10-25 21:03:24 följande:

    Osexigt? Kommer från personen som kisade och bajsade på en annan människa och förnedrade honom.

    Förlåt att jag inte tar dina påhopp på så stort allvar.Jo då hon lurade honom till är bli fastbunden och därefter förnedrade honom för att sedan lämnade honom fastbunden.

    Det är olovlig frihetsberövande.


    Du kan inte få så många tjejer du
  • Anonym (Rtd)

    Hahaha, ja, det är ju en sån hämnd man bara drömmer om!

  • Anonym (hm)

    Grymt TS det var den bästa hämnd jag hört om på länge. Lämna nu mannen och kom inte igen...

  • Anonym (ghjkl)
    Threezool skrev 2014-10-25 21:03:24 följande:
    Osexigt? Kommer från personen som kisade och bajsade på en annan människa och förnedrade honom.

    Förlåt att jag inte tar dina påhopp på så stort allvar.
    Anonym (ghjkl) skrev 2014-10-25 20:16:20 följande:

    Kan hon väl inte? Han gick ju med på det.

    Ord mot ord om vad de brukar ha för sex...


    Jo då hon lurade honom till är bli fastbunden och därefter förnedrade honom för att sedan lämnade honom fastbunden.

    Det är olovlig frihetsberövande.
    Says who? Hur ska han kunna bevisa att de inte brukar ha sex på det viset och att han gick med på det frivilligt?
  • Threezool
    Anonym (Hämnd) skrev 2014-10-25 21:13:37 följande:

    Du kan inte få så många tjejer du


    För att jag tycker att det du gjorde var sjukt fel? Så du hade tyckt det var helt okej för en kille att binda fast sig och förnedra dig om han kom på dig att vara otrogen?

    Kan förövrigt säga att min sambo håller med mig.
    Anonym (ghjkl) skrev 2014-10-25 22:04:47 följande:

    Says who? Hur ska han kunna bevisa att de inte brukar ha sex på det viset och att han gick med på det frivilligt?


    Med tanke på är hon lämnade bevis (avföring och urin) samt en orm som han är livrädd för så är det rimligt att anta att det inte är något de brukar göra samt det vittnet som kommer att behöva se det som hade hänt och behöva frita honom.

    Ska nog inte vara svårt att bevisa om han anmäler.
  • Kriya

    Att uppsåtligen begå ett kriminaliserat sexuellt övergrepp bara för att man har ett hämndbehov är helt irrationellt och säger mer om TS psykiska status än om hennes sambos tillkortakommanden.

  • Anonym (m)

    Om ni var sambos så antar jag att du inte gick ut för evigt utan måste tillbaka och hämta dina saker....

    Du fattar att en människa med ormfobi kunde fått en hjärtattack av det där va?

    Du är tusen gånger värre än din kille, helt sjuk.

Svar på tråden Min ljuvliga hämnd mot min otrogna sambo