• Anonym (Ja)

    Hur ska man hitta någon som ung ensamstående mamma?

    Jag är 20 år och ensamstående med ett barn under året som jag har på heltid.

    Känner mig så ensam och saknar att få närhet. Har tappat de flesta vänner så jag har inte många att umgås med. Därför skulle det vara roligt att hitta någon man kan träffa. Men hur gör man? Vem vill ha en ensamstående mamma egentligen!?

  • Svar på tråden Hur ska man hitta någon som ung ensamstående mamma?
  • nr52

    Frågan är nog vem utav alla tillgängliga lycksökare som inte är en psykopat som står och enbart väntar?

  • Anonym (Ja)
    nr52 skrev 2014-10-25 21:36:05 följande:

    Frågan är nog vem utav alla tillgängliga lycksökare som inte är en psykopat som står och enbart väntar?


    Haha... Jag tycker det är svårt att gå tillväga hur man ska träffa någon.
  • Anonym (Ja)

    Jag bor inte ens i en stad, utan i ett samhälle. Så befolkningen är inte stor.

  • downey

    Har själv liknande funderingar kring vem som vill träffa en ensamstående pappa på 34 år med 3 barn. De flesta tjejer i min ålder verkar villa träffa någon och skaffa barn medans jag känner mig klar.

  • Anonym (Stor chans?)
    Anonym (tips) skrev 2014-10-25 21:41:01 följande:

    Öppna förskolan? :) singelpappor..


    Hur stor är sannolikheten att träffa en Singel pappa på öppna?
    Har man tur så finns det 1 pappa och alla har hittills varit lyckligt gifta.
  • Anonym (A)

    Måste du träffa ensamstående mammor? Går det inte bra med andra kvinnor eller vad är det för "fel" på oss andra kvinnor?

  • downey
    Anonym (Stor chans?) skrev 2014-10-25 22:43:06 följande:

    Hur stor är sannolikheten att träffa en Singel pappa på öppna?

    Har man tur så finns det 1 pappa och alla har hittills varit lyckligt gifta.


    Vem vet, det kan säkert finnas några där.
Svar på tråden Hur ska man hitta någon som ung ensamstående mamma?