• Anonym (Kille­)
    Äldre 26 Oct 02:12
    1638 visningar
    8 svar
    8
    1638

    Jag sa detta till henne..hennes svar förvånade mig.

    Jag hat haft en kontakt med en tjej som jag gillar. Vi ha dejtat i några månader nu. Gillar henne verkligen. En mogen och jävligt vettig tjej skild från mängden!!!


    Nu har jag olyckligtvis gått in i väggen... Mår psykiskt dåligt över problem jag gått igenom. Detta har lett till att jag oavsiktligt vari kall mot henne.. Hon har på senaste tiden känt av det, och nu nyligen har jag berättat som det är. Jag har sagt att jag inte mår bra, men att jag trots det gillar henne osv. Så fin människa som hon är så svarade hon att hon förstår mig och finns här för mig om jag vill prata ut, samt att hon förstår om jag vill vara för mig själv ett tag och inte höra av mig. Blir helt jävla rörd över hennes fina svar hon gav mig.. blev faktiskt chockad. Trodde hon skulle be mig dra åt helvete eller nått...något jag faktiskt fruktade.

    Jag gillar verkligen denna tjej, men jag måste först ta mig ur mina problem. Det jag är rädd för är att o jag senare (när jag mår bättre) hör av mig så kanske hon inte är intresserad. Min fråga är nu till er kvinnor... om ni fattade intresse för en kille och denna kille hade känslor för er men var i min sits (dvs. mådde dåligt och behövde lite tid för sig själv)... skulle ni ge tid till denna kille och stå öppna för att eventuellt ta emot honom på nytt när han känner sig redo... eller skulle ni backat och känt avsmak?  

  • Svar på tråden Jag sa detta till henne..hennes svar förvånade mig.
  • Äldre 26 Oct 03:04
    #1

    Jag hade ju inte väntat på denna killen. Har varit med om liknande förr och då var det alltid annat (andra) dvs ex osv som spökade. Även brist på känslor för mig. Näää. Var jävligt övertydlig med denna tjej om varför du måste reda ut problem etc och att det endast också bara är därför som du är ifrån henne.

  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 06:14
    #2
    BSBS skrev 2014-10-26 03:04:46 följande:

    Jag hade ju inte väntat på denna killen. Har varit med om liknande förr och då var det alltid annat (andra) dvs ex osv som spökade. Även brist på känslor för mig. Näää. Var jävligt övertydlig med denna tjej om varför du måste reda ut problem etc och att det endast också bara är därför som du är ifrån henne.


    Förstår dig. Nej i mitt fall är det inte det ex som spökar. Det är annat...mer privata problem som har med mig att göra. Jag har gått in i väggen, har haft mycket i mitt liv som varit jobbigt och allt har samlats till en klump kan man säga.
  • Anonym (Nope)
    Äldre 26 Oct 07:29
    #3

    Nej jag har bättre saker för mig än att sitta och vänta på en människa tills det passar HONOM att träffas igen. Jag hade gått vidare helt enkelt.

  • Anonym (mok)
    Äldre 26 Oct 07:48
    #4

    Antingen tar man tillbaka eller så känner man avsmak??

    Nej, jag skulle inte väntat på dig. Det betyder dock inte att jag skulle känt avsmak, varför skulle man det?

    Att jag skulle tappa intresset beror på att jag vill ha en stark, trygg man och du känns inte som det. Jag blir inte attraherad av människor som mår dåligt eftersom jag jobbar med detta hela dagarna.

    Sen är att vänta inte heller min starka sida. Jag skulle inte sätta mitt liv på paus för en annan människa på det viset, särskilt inte en nyare bekantskap. Mitt liv är för värdefullt för att slösa bort delar av det. Sorry

  • Påven Johann­a
    Äldre 26 Oct 07:56
    #5

    Jag hade inte heller väntat, jag hade varit helt ovillig att inleda något med en man som mår dåligt. 

  • Mamori
    Äldre 26 Oct 11:26
    #6

    Hade jag varit kär så hade jag väntat, hade jag bara gillat dig hade jag försökt gå vidare.

  • Äldre 26 Oct 11:51
    #7
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-26 02:12:36 följande:

    Jag hat haft en kontakt med en tjej som jag gillar. Vi ha dejtat i några månader nu. Gillar henne verkligen. En mogen och jävligt vettig tjej skild från mängden!!!


    Nu har jag olyckligtvis gått in i väggen... Mår psykiskt dåligt över problem jag gått igenom. Detta har lett till att jag oavsiktligt vari kall mot henne.. Hon har på senaste tiden känt av det, och nu nyligen har jag berättat som det är. Jag har sagt att jag inte mår bra, men att jag trots det gillar henne osv. Så fin människa som hon är så svarade hon att hon förstår mig och finns här för mig om jag vill prata ut, samt att hon förstår om jag vill vara för mig själv ett tag och inte höra av mig. Blir helt jävla rörd över hennes fina svar hon gav mig.. blev faktiskt chockad. Trodde hon skulle be mig dra åt helvete eller nått...något jag faktiskt fruktade.

    Jag gillar verkligen denna tjej, men jag måste först ta mig ur mina problem. Det jag är rädd för är att o jag senare (när jag mår bättre) hör av mig så kanske hon inte är intresserad. Min fråga är nu till er kvinnor... om ni fattade intresse för en kille och denna kille hade känslor för er men var i min sits (dvs. mådde dåligt och behövde lite tid för sig själv)... skulle ni ge tid till denna kille och stå öppna för att eventuellt ta emot honom på nytt när han känner sig redo... eller skulle ni backat och känt avsmak?  


    Jag hade väntat. Är och har varit i din sits. Utbränd o deppig. Min kille väntade på mig. Eller väntar, då jag fortfarande inte är frisk. Jag är självklart tacksam för det. Är man kär så är man. Har man aldrig varit med om nåt djupare är det nog svårt att förstå såklart.
  • Anonym (JK)
    Äldre 26 Oct 12:10
    #8

    Jag skulle helt klart förstå dig, inte ta avstånd men ge dig den egen tid du behöver. Däremot skulle jag inte vänta på dig och jag skulle antagligen inte heller vilja ha dig som min partner. Jag har haft en partner som var psykiskt sjuk och det vill jag inte genomleva flera gånger,

Svar på tråden Jag sa detta till henne..hennes svar förvånade mig.