• Äldre 26 Oct 04:05
    1286 visningar
    5 svar
    5
    1286

    Har blivit utnyttjad och bortkastad, vet inte vad jag ska ta mig till. Tacksam för folk som orkar läsa!

    Hejsan! För ett tag sedan mötte jag en trevlig kille på fyllan.Vi satt och snackade och det kändes som vi klickade direkt! Han planerade att sova hos mig den kvällen, men vi tappade bort varandra under festen och jag tänkte inte mer på det


    En annan dag bestämde vi oss för att träffas och röka lite kalas med en polare. Han var redan hur hög som helst medans han mötte oss...han tappade bort sig på vägen och sa massa skumt så det var lite småsegt i början. Sen blev det bättre! Vi gjorde två små som vi skickade runt på 3 pers. Han fick dock inte något super rus men det dög. :) Han fick då sova hos mig eftersom det var sent på kvällen och vi såg på film, hade det mysigt...Inget speciellt hände sexuellt. Sen ville han testa några grejer som jag hade...Det var meta, så jag gav honom lite. Han klagade på att han inte kände av något. Så jag gav honom lite till och tog lite själv medvetandes om att jag skulle få en sömnlös kväll/dag....Vi tog nästan slut på en gubbe på den kvällen och hade det så trevligt! Vi snackade skit och problem och allt var bra. Ingen av oss sov något under kvällen. På morgonen kände jag mig äcklig och slö, så bestämde mig för att dra lite kola och jag matade i honom en concerta. Sen åkte vi till stan, han sa att han skulle åka till ett ställe och fixa cigg och sa att vi skulle mötas om 1 timme. Jag väntade på honom....i flera timmar. Han dök aldrig upp. Det visade sig att han rökt på någonstans istället och typ däckat....och därför inte svarat i telefon heller. Sen dess började han bli konstig när han skrivet till mig...han började bli sämre på att svara mig också.


    Vi bestämmer att vi ska mötas nästa helg...han påstår att han är upptagen på fredag men att vi kan ses på lördag och söndag. Han skriver att han är på väg till stan och ber mig åka in och möta honom. Jag kommer in vid 4 och väntar på honom i ett x antal timmar. Han svarar inte i telefon, får ingen kontakt med honom. Går omkring och får ångest över att han troligtvis inte dyker upp...Ca. klockan 8-9 skriver jag ett SMS ''Jag drar, orkar inte vänta för du dyker inte ens upp'' Och då får jag svaret ''Men nej, jag är snart framme! Är på XX station och kommer om några minuter!'' Så jag väntade på honom. Han dök upp. Dock sa han att han bara kunde stanna i 10 minuter...Och jag tänkte ''Vad i hellvete, du skulle ju komma hit för att träffa mig?'' Så frågar honom vart fan han tänker gå...Han svarar att han ska ta en bers med en polare på krogen. Och jag typ. Okey det tar väl någon timme kanske. Så drog han iväg smått hastigt och jag väntade på honom ytligare någon timme. SMSade och skrev att jag fixat något gott åt honom (Maja) Och då verkade han väldigt på att komma dit och vara med. Men mina polare som hade allting tänkte inte stå och se fula ut medans han drack öl. Så vi gick iväg utan honom och rökte. Jag meddelade honom att han var för långsam och då verkade han typ...''amen jag kommer senare ska dricka några till'' Och jag började känna att han endast ville ses för att få knark. Väntade dock ändå på honom ett tag till...Alla började splittras åt och jag och min kompis gick till donken för att vänta på honom. Klockan hade nu blivit 1 på morgonen. Får sen höra att han dragit hem sen en tid tillbaka för att han trodde inte att vi fortfarande väntade på honom. Vilket vi gjorde!


    Jag blev sne på honom och skrev ett småargt meddelande på morgondagen. Han bad så hemskt mycket om ursäkt och att inget gått som det planerats. Och vi bestämde oss för att ses på söndagen istället. Han är bättre på att svara den dagen så det kändes bättre. Han kommer in till stan. Stämningen mellan oss är smått awkward....han verkar inte direkt vilja ha kontakt med mig, han är mer eller mindre distant av sig. Jag och mina polare åker och fixar rökat sedan går vi ut i skogen till en bänk och chillar där. Under hela promenaden så märkte jag att han ville vara nära personen som bar rökat på sig. Det kändes småskumt eftersom han kom för att umgås med mig och inte honom. Så, vi röker 3 feta på 5 pers. Han blev rätt borta och började säga väldigt skumma grejer...Och jag typ fattar nada. Sen började vi gå mot stationen för att åka hemåt.Vi börjar kyssas och bli väldigt glada i varandras sällskap. Jag lyckades få honom att frivilligt följa med mig hem igen. Vi sätter igång en film. Han börjar bli väldigt mysig av sig...Börjar liksom...gå intimt. Det slutade i att vi hade rätt underbart sex och somnade någon gång vid 5-6 på morgonen. Vi vaknar ca 4-5 tiden på eftermiddagen. Han verkade ha rätt bråttom att klä på sig. Jag tror inte jag brydde mig speciellt mycket. Vi tog en cigg och småpratade med mer eller mindre stel stämning. Jag hade inget käk hemma..Jag tänkte att han måste vara hungrig och frågade om han skulle med till affären. Han svarade mig inte, han hade börjat grejja med sin mobil. Så jag sa ''Okey, ska du stanna här eller?'' Han svarade rätt snabbt ''Anej jag följer med..''


    Vi pratade inte speciellt mkt påväg till affären...kände bara att han inte direkt hade lust med det. I affären frågade jag honom vad han ville ha. Han hade tidigare nämnt att han ville ha glass....Men han svarade bara ''Nä köp ingenting till mig'' Tyckte det var konstigt eftersom han gärna brukade ta emot det förut..


    Så fortsatte gå omkring, köpte lite smått och gott....När vi väl kom fram till kassan så säger han ''Du, jag tror jag ska börja röra mig hemåt snart och jag blir småbesviken och säger ''Jaha, när då?'' Och han svarar bara ''Vet inte, snart'' 


    Så jag betalar och följer honom till bussen...Den skulle inte gå förrän om 10 minuter. Och det blev så himla awkward stämning då. Det enda jag fick fram var ''synd att jag inte hade en cigg vi kunde delat på'' och han svarade bara ''Nä, det är lugnt'' Han brukade alltid bli hype när jag snackade om att bjuda på cigg. Så anade att något var fel. Så kom bussen...Han sa ''Du, jag hör av mig senare!'' Gav mig en kram och en puss. Sen ville jag inte vara påträngande och vara den som skriver först, så tänkte låta honom se om han ''hör av sig''....det gjorde han inte på en hel vecka. Så försökte kontakta honom...Skrev ett stelt ''Hey'' och han svarade ''Hallu!'' Sen frågade jag honom smått drygt ''Hur blev det med att höra av sig? :)'' Och han svarade ''Är rätt dålig på det :/'' Sen skrev jag och frågade vad han tänkte göra till helgen. Han har läst, men fick INGET svar. Så tänkte...Jahapp, nu har han fått det han vill ha och tänker dissa mig. Så bad jag en polare skriva till honom och se om han svarade. Han svarade snabbt och glatt. Så inget fel på hans mobil iaf.


    Nu sitter jag här. Fundersam vad som kan ha gått fel. Han har fortfarande inte svarat. Jag är väldigt frustrerad över det här...Jag har snackat om detta med flera vänner och de säger att han troligtvis bara utnyttjat mig sexuellt och för droger. Det kan stämma. Men jag vill inte tro det. Hans gamla vänner säger att han är för självgod och gör så mot de flesta, bara vänder dem ryggen. 


    Jag vet inte, jag vill inte skita i det än. Jag vill veta vad som gått snett. Varför kan vi inte fortsätta snacka som normalt? Är det på grund av sexet, ångrar han sig? 


    Vill dock inte ha några svar såsom '' droger är dåligt''!


    Ni som orkat läsa igenom detta förtjänat en medalj och ni som svarar är guld värda. Tack! 


    Väldigt tacksam för svar! Kram på er!


     


     


     

  • Svar på tråden Har blivit utnyttjad och bortkastad, vet inte vad jag ska ta mig till. Tacksam för folk som orkar läsa!
  • Äldre 26 Oct 05:02
    #1

    Ja du. Lilla vän. För det första så ja, tyvärr verkar han bara ute efter agg få knark av dig, det är ju bara då du är intressant.

    Nu behöver du inte läsa mer om du inte vill.

    Men snälla du, försök att få hjälp! Vad är det för liv du har? Det verkar som att du vill hitta en stabil och trygg kille, och jag tror tyvärr inte det är det enklaste i de kretsar du hänger i nu.

    Hoppas du klarar att bryta ditt beteende och styr upp ditt liv och får den trygghet du förtjänar.

    Kram

  • Äldre 26 Oct 05:17
    #2

    Filmtips till din nästa filmkväll; Reindeerspotting. Allt annat i tråden är irrelevant.

  • Äldre 26 Oct 08:04
    #3

    Tänker inte predika om att droger är dåligt och bla bla

    Men denna killen? Tjoo HAN låter dålig. En sån man bara känner oro i magen av att hänga runt. Hade jag varit du hade jag glömt honom helt och sett det som ett misstag. Han är inte intresserad av att lära känna dig, inte starta en relation, han vill dig inte väl. Han vill ha röka, that is it.

    Inse att du har ett högre värde än att vara hans langare.

  • Anonym (miss)
    Äldre 26 Oct 08:13
    #4

    Jag tror missbrukare kan vara lite så där. De är inte att lita på, de prioriterar alltid drogerna först. Han kanske tycker du är OK men hittat något annat ställe att hänga på där det finns roligare droger?

  • Äldre 26 Oct 22:38
    #5

    Jag vet, jag blir bara så ledsen...han verkade så trevlig och han är så döläcker! :(


    Varför skulle jag behöva hjälp för att jag lyckades hitta en kille som inte verkar bry sig om mig? :s Och vad menar du för ''beteende''?


     


    Oh yes, varje gång jag skulle träffa honom ville jag spy och springa därifrån och gråta. Men ändå ville jag träffa honom så väl.


    Jag har väldigt dåligt självförtroende och har problem med att jag värderar andra högre än mig själv. :/


     


    Det är rätt stor skillnad på missbrukare och vanliga brukare. Han är ingen missbrukare skulle jag säga. Han kan inte få tag på något utan att han blir bjuden.


    Mina ''missbrukar'' vänner har dock alltid varit ärliga och mer pålitliga än de jag känner som inte brukar något :/ Men det beror på hur väl man känner dem också.

Svar på tråden Har blivit utnyttjad och bortkastad, vet inte vad jag ska ta mig till. Tacksam för folk som orkar läsa!