• Anonym (:))

    Tänker du nåt speciellt vid denna åldersskillnad?

    Tänker du nåt speciellt om du får veta att en kvinna som är 35 är tillsammans med en tio år yngre man?

    Föreställ dig att din väninna, syster eller liknande berättar att hon är ihop med en tio år yngre man, hur reagerar du?

    Skriv även ditt kön och din ålder, tack.

  • Svar på tråden Tänker du nåt speciellt vid denna åldersskillnad?
  • Anonym (hm)

    Min syster var 34 när hon blev tillsammans med en nittonåring. Det kändes helt skumt (kanske för att jag är yngst i syskonskaran och var då 25) alltså äldre än äldsta systerns pojkvän..det höll inte speciellt länge. Inget dömande, bara lite konstigt i detta fall. Beror nog på hur åldrarna är..

  • Anonym (;))

    Skulle inte bry mig alls om det. 10 år hit eller dit om man är i 30-årsåldern spelar ingen roll. Jag är man, 40+

  • Coruscant

    Min väninna född -73 är gift med en kille född -86 sedan 6 år tillbaka och de har snart 2 barn tillsammans. Ser inga problem eller konstigheter - deras liv, deras val!

  • Anonym (:))
    Anonym (hm) skrev 2014-10-26 06:03:15 följande:

    Min syster var 34 när hon blev tillsammans med en nittonåring. Det kändes helt skumt (kanske för att jag är yngst i syskonskaran och var då 25) alltså äldre än äldsta systerns pojkvän..det höll inte speciellt länge. Inget dömande, bara lite konstigt i detta fall. Beror nog på hur åldrarna är..


    Men nu skrev jag ju ut åldrarna: 35 - 25. Är det konstigt också tycker du?
  • Anonym (n)
    Anonym (:)) skrev 2014-10-26 10:14:26 följande:
    Men nu skrev jag ju ut åldrarnia: 35 - 25. Är det konstigt också tycker du?
    Nej det tycker jag inte,( jag är dock partisk eftersom jag är just i den situationen)

    Verkar bli vanligare och vanligare så det är inget speciellt längre.
  • Smecker

    Kunde inte bry mig mindre. Ditt kön och din ålder, tack.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Tjej)

    Nope, är själv i 35årsåldern och har varit ihop med en 9 år yngre kille, var inga konstigheter.

  • Anonym (Seriöst!)

    Kvinna, 32. Tänker möjligen "Gud vad skönt för henne att få ha någon hon kan träna upp och som orkar ha sex hela dagarna - det vill jag också ha" om jag ALLS funderar på saken.

Svar på tråden Tänker du nåt speciellt vid denna åldersskillnad?