• Anonym (ts)

    Tjejer, vad skulle ni göra om ni förvandlades till man i en dag?

    Beskriv gärna va ni skulle göra?

  • Svar på tråden Tjejer, vad skulle ni göra om ni förvandlades till man i en dag?
  • Anonym (Man)

    Vore jag kvinna så skulle jag kunna uppleva att ha jeans ända in mot skrevet utan att något tar emot, ha ha.

  • Anonym (Man)
    Anonym (kvinnan) skrev 2014-10-26 14:33:41 följande:

    En ny man eller MIN man?


    Vad har det för betydelse? Tror TS avser den fysiska skillnaden mellan könen. Hur det skulle upplevas osv.
  • Anonym (kvinnan)
    Anonym (Man) skrev 2014-10-26 14:37:03 följande:
    Vad har det för betydelse? Tror TS avser den fysiska skillnaden mellan könen. Hur det skulle upplevas osv.
    Det har väl i det allra största betydelse? Om jag skämmer ut hans person eller ej.
  • Kolibri12

    Ha sex med en kvinna. Enda chansen att uppleva hur sex är för en man . Jag bortser från eventuella svårigheter att ragga upp en lämplig kandidat.

  • Anonym (Man)
    Anonym (F) skrev 2014-10-26 14:36:00 följande:

    Bli avvisad 100 såklart.


    Är du knasig?
  • Anonym (Man)
    Anonym (kvinnan) skrev 2014-10-26 14:40:25 följande:

    Det har väl i det allra största betydelse? Om jag skämmer ut hans person eller ej.


    Det har ju mer med relationer att göra låter det som.
  • Anonym (Man)
    Kolibri12 skrev 2014-10-26 14:41:58 följande:

    Ha sex med en kvinna. Enda chansen att uppleva hur sex är för en man . Jag bortser från eventuella svårigheter att ragga upp en lämplig kandidat.


    Anser du att det är svårare för män att ragga upp sexpartners?
  • Anonym (Turid)

    Det givna och alldeles förutsägbara svaret. Jag skulle låst in mig och runkat halva dagen och sedan hade jag raggat upp någon tjej och haft sex med. 

Svar på tråden Tjejer, vad skulle ni göra om ni förvandlades till man i en dag?