• 1StoltMamma

    Bim november 2014

    Hej! Då var de dags för ny månad och nytt Bim.

    Här följer vi varandra i hopp på ett plus i november. Nu håller vi tummar och tår att November blir en bra månad!

  • Svar på tråden Bim november 2014
  • 1StoltMamma

    Då jag inte riktigt vet när mitt nya Bim är så säger jag ett ca datum

    Bim- lista november:

    26/11- 1stoltmamma : 2 barnet 4 försöket

  • fruannie

    Har letat novembertråd och nu äntligen. Blev gravid i oktober och fick glädjas i 1,5 vecka ungefär sen började jag störtblöda och MF var ett faktum. Skittungt men har återhämtat mig bra och slutade blöda i fredags och känner att de är lika bra att köra igång direkt.

    Vet ju inte riktigt när äl hoppar igång men jag hoppas att den kommer igång som vanligt och ger mig äl i början på nästa vecka så räknar med bim typ 19 nov

  • elisa88

    oh jag hänger på här också. 

    BIM 4 november. Detta är 4e försöket för oss. Inga barn sen tidigare. 
    Hoppas verkligen det går vägen nu :) 

  • 1StoltMamma
    {#emotions_dlg.flower} BIM- LISTA{#emotions_dlg.flower}

    4/11- elisa88 4:e försöket 1:a barnet
    19/11 fruannie 1:a försöket efter mf
    26/11 1stoltmamma 2:a barnet 4:de försöket
  • 1StoltMamma
    fruannie skrev 2014-10-27 14:00:55 följande:

    Har letat novembertråd och nu äntligen. Blev gravid i oktober och fick glädjas i 1,5 vecka ungefär sen började jag störtblöda och MF var ett faktum. Skittungt men har återhämtat mig bra och slutade blöda i fredags och känner att de är lika bra att köra igång direkt.

    Vet ju inte riktigt när äl hoppar igång men jag hoppas att den kommer igång som vanligt och ger mig äl i början på nästa vecka så räknar med bim typ 19 nov


    Usch hoppas de tar sig för er nu då, Jag fick själv tidigt mf och blöder fortfarande. Dock blöder jag inte mycket så hoppas de avtar snart. Vet själv inte iheller när jag har mitt nästa bim men säger ca den 26.
    Har hört många som blivit gravida direkt efter mf så hoppas vi är 2 av dem. Håller tummarna
  • anna89
    fruannie skrev 2014-10-27 14:02:41 följande:

    19/10 2:à barnet 1a försöket efter MF


    vilken vecka är du i?
  • Sept90

    Hej, jag hoppar gärna in här. 
    Jag borde ha bim runt 9/11, första försöket, första barnet och jag är 24 år. Hoppas att november är vår månad :)

  • kiin89

    Jag hoppar in här med. 2 barnet 2 försöket bim 8/11 enligt äl-test. Var beräknat 14/11 innan. Så någon gång där imellan.

Svar på tråden Bim november 2014