• sommar­kvinna­44
    Äldre 27 Oct 22:12
    1426 visningar
    9 svar
    9
    1426

    DÖDADE HUND SNABBT HJÄLP!!??

    Jag var ute igår natt på puben och träffade en snygg tjej men blont vacker hår och klarblå ögon och blev total förälskad. Vi gick hem till henne för att ha lite kul ;) och när vi var inne sa hon att hon skulle fixa sig lite på badrummet. Jag klädde då av mig under tiden hon var på badrummet och la mig på hennes soffa, helt plötsligt kände jag hur magen började krångla och jag blev akut bajsnödig. Skitnödig som jag var kunde jag inte springa till toan naken där hon var, jag kunde till slut inte hålla mig längre och lyckades spruta diarré över hela soffan, som tur hade den ett laken på sig som skyddade lite så jag virade snabbt ihop det för att gömma det men när jag gick ur soffan hörde jag ett knak och när jag kollade ner insåg jag att jag trampat på hennes chihuahua. Jag greps av panik om att i tron att jag dödade hunden och sprang ut spritt språngade naken, som tur bodde jag inte för långt ifrån henne. Jag har panik nu och vet inte vad jag ska göra, tänk om hon ringer polisen? Vad ska jag göra?????
  • Svar på tråden DÖDADE HUND SNABBT HJÄLP!!??
  • manfrs­thlm
    Äldre 27 Oct 22:14
    #1

    ta d lugnt...sheriffen kommer inte för en sån skitgrejGlad


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Äldre 27 Oct 22:16
    #2

    Enkelt!
    Rym till Sydafrika, få ebola och då kommer dem bara fokusera på sjukdomen och inte att du bajsat ner en soffa. Lycka till! Kyss

  • sommar­kvinna­44
    Äldre 27 Oct 22:18
    #3
    manfrsthlm skrev 2014-10-27 22:14:35 följande:

    ta d lugnt...sheriffen kommer inte för en sån skitgrejGlad


    skönt, djur är ju inte värda så mycket Oskyldig
  • Äldre 27 Oct 22:18
    #4

    Nej men oj! Det är ju HEMSKT! Sök hjälp kvinna/man!

  • ursula
    Äldre 27 Oct 22:18
    #5

    Du kommer att hamna i fängelse igen . Hur många hundar har du dödat

  • Äldre 27 Oct 22:18
    #6
    manfrsthlm skrev 2014-10-27 22:14:35 följande:

    ta d lugnt...sheriffen kommer inte för en sån skitgrejGlad


    äru haffbar

    grrrr
  • Äldre 27 Oct 22:18
    #7

    Säg att chihuahuan anföll dig och att det var rent självförsvar! Om hon fortsätter att bråka så ska du yrka på skadestånd och att du sket på dig i skräck för den attackerande besten.

  • Äldre 27 Oct 22:20
    #8

    Åk in på idiotihuset eller rid en kamel!!!!

  • sommar­kvinna­44
    Äldre 27 Oct 22:20
    #9
    Tecum skrev 2014-10-27 22:18:57 följande:

    Säg att chihuahuan anföll dig och att det var rent självförsvar! Om hon fortsätter att bråka så ska du yrka på skadestånd och att du sket på dig i skräck för den attackerande besten.


    tack!!!
Svar på tråden DÖDADE HUND SNABBT HJÄLP!!??