• lillajag99

    bim +6 dagar

    Försöker få barn. Skulle haft min mens 22/10 men inte fått den än. Någon som vet om det finns några säkra test som går göra nu? Tycker man har lite symtom, men är kanske för att man hoppas så mycket på att bli/vara gravid.

  • Svar på tråden bim +6 dagar
  • lillajag99

    Nej har inte gjort det än. Bestämde oss för att börja försöka få barn i början på september så inte behövt göra innan. Nu är man nervös och hoppfull. Får köpa ett pch testa :)

  • anna89

    Skulle fått min mens igen den 25 men har inte fått den.

    Testade ett grav test i måndags men visades neg.

  • Lectin

    Ja det kan ju finnas andra anledningar till att mensen är sen. Vissa har ju också ganska lite av hormonet som testerna känner av. De får ju inte plus förrän senare även om de är gravida...

  • anna89

    Så jag ska testa om 2 veckor igen om inte min mens har kommit. Men har sån mensvärk ibland men inte någon mens.

    Slutade med min piller förra månaden!

  • Lectin

    Anna89 har du hunnit få mens efter pillren? Eller är det den första du väntar på?

  • Lectin

    Det är ju inte helt säkert att du får regelbunden cykel direkt men om du hoppas på graviditet så håller jag tummarna! Jag har också passerat bim utan att plussa så jag vet hur frustrerande det är.

  • anna89

    Min kompis slutade med sina p-piller i juni förra året å blev gravid 6 veckor senare. Hon fick också en "blödning" några dagar efter hon hade slutat....

    Samma som jag!

Svar på tråden bim +6 dagar