• Dalarna

    Ett par fingrar i rumpan är inte helt fel.

    Killar var inte så stela, låt tjejerna leka med era rumpor.
    Det ger fantastiska orgasmer. 

  • Svar på tråden Ett par fingrar i rumpan är inte helt fel.
  • Alexandre Nayle

    Asså jag är verkligen inte sugen. Kanske nån annan gång....

  • Anonym (Nyfrälst)

    Kan som nyfrälst bara hålla med TS ( jag e man)

  • Anonym (annan)

    Svårt ämne att ta upp men skulle självklart ge den njutning till den kille jag har sex med om han vill.

  • Dalarna

    Ett alternativ kan vara att smeka honom i stjärten med ett saliv fuktat finger när du suger hans kuk och se hur han reagerar. 

  • Anonym (Kille 33 år)
    Dalarna skrev 2014-10-29 15:18:18 följande:

    Ett alternativ kan vara att smeka honom i stjärten med ett saliv fuktat finger när du suger hans kuk och se hur han reagerar. 


    Håller med. Du märker om han gillar/inte gillar det. Isf är det bara att fortsätta/avsluta.
  • Dalarna

    Spännande o mysigt att prova sig fram vad man tycker om eller inte tycker om.
    Man kan ALLTID säga nej om det inte känns okey.
    Att vara lite nyfiken kan löna sig. Flört

  • Anonym (en fråga)

    om man nu kör upp ett finger där under förspelet, vad gör man sen under resten av sexet med ett finger som luktar bajs?

  • Anonym (Wonderbaum)
    Anonym (en fråga) skrev 2014-10-29 23:30:04 följande:

    om man nu kör upp ett finger där under förspelet, vad gör man sen under resten av sexet med ett finger som luktar bajs?


    Precis vad jag också tänker!
    Min sambo är intresserad av min baklucka. Men jag känner mig alltid ofräsch när hon ska dit så jag nekar även om jag skulle kunna tänka mig det. Ska det vara sånt vill jag ha en föranmälan så man kan vara helt ren!
  • Meduza
    Anonym (Wonderbaum) skrev 2014-10-31 16:40:13 följande:
    Precis vad jag också tänker!
    Min sambo är intresserad av min baklucka. Men jag känner mig alltid ofräsch när hon ska dit så jag nekar även om jag skulle kunna tänka mig det. Ska det vara sånt vill jag ha en föranmälan så man kan vara helt ren!
    Föranmälan... Underbart uttryck! Fniss! 
  • Anonym (Wonderbaum)
    Meduza skrev 2014-10-31 17:59:02 följande:

    Föranmälan... Underbart uttryck! Fniss! 


    Tyvärr verkar lust och byråkrati inte vilja gå ihop. :D
  • Armageddon
    Anonym (en fråga) skrev 2014-10-29 23:30:04 följande:

    om man nu kör upp ett finger där under förspelet, vad gör man sen under resten av sexet med ett finger som luktar bajs?


    Har rätt ofta ett finger eller två i frugans rumpa, och det luktar inget om fingrarns efter det...så det är bara att fortsätta sexa på!
  • Anonym (X)

    Min sambo frågade mig vad det var som var skönt när han tog mig i röven...

    Försökte förklara på bästa sätt men sa att det är svårt när man inte provat själv.

    Så senare på kvällen testade vi och han älskar det. Använder både tungan, fingrarna och olika dildos. Han blir galen

    Och jag gillar det också!!

  • Dalarna

    Härligt att höra.
    Vi håller på att utforska för fullt vi oxå.
    Min tjej har inget emot att leka med min rumpa.
    Hon sa, att ska jag leka med hennes rumpa, så ska hon leka med min.

  • Anonym (en fråga)
    Armageddon skrev 2014-10-31 23:53:52 följande:

    Har rätt ofta ett finger eller två i frugans rumpa, och det luktar inget om fingrarns efter det...så det är bara att fortsätta sexa på!


    Mjjaaaaa litar inte på det, klart det måste lukta bajs sålänge man inte varit in och spolat ur arslet
  • Armageddon
    Anonym (en fråga) skrev 2014-11-06 00:48:13 följande:

    Mjjaaaaa litar inte på det, klart det måste lukta bajs sålänge man inte varit in och spolat ur arslet


    Nej, det gör inte, det finns inget bajs i ändtarmen om man inte är skitnödig eller har varit lite risig i magen, och då brukar vi inte ha analsex heller.

    Stoppade upp fingrarna under näsan sist vi hade haft analsex ( efter jag skrev inlägget), och det luktade inget alls, som vanligt.

    Och frugan har aldrig nånsin hållt på och spola ur och sånt trams, har man en fungerande mage är det inga problem.
  • Anonym (en fråga)
    Armageddon skrev 2014-11-08 08:26:17 följande:
    Nej, det gör inte, det finns inget bajs i ändtarmen om man inte är skitnödig eller har varit lite risig i magen, och då brukar vi inte ha analsex heller.

    Stoppade upp fingrarna under näsan sist vi hade haft analsex ( efter jag skrev inlägget), och det luktade inget alls, som vanligt.

    Och frugan har aldrig nånsin hållt på och spola ur och sånt trams, har man en fungerande mage är det inga problem.
    Hm... ja det tåls att prova då kanske.. är faktiskt förvånad om det inte luktar något
  • Anonym (Hm)

    Jo alltså jag tycker fingrarna luktar, en liten touch av bajs liksom...

Svar på tråden Ett par fingrar i rumpan är inte helt fel.