• Svar på tråden Min man är hemmaman - fråga mig vad du vill
  • Aniiee

    Och ni trivs med det?


    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Anonym (plupp)

    Är du inte orolig för vad han hittar på när du inte är hemma?

  • kvinnamedhemmaman
    faithfully skrev 2014-10-28 22:07:17 följande:

    Vad har han för yrkesbakgrund?


    VVS-montör :)
    Aniiee skrev 2014-10-28 22:45:55 följande:

    Och ni trivs med det?


    Ja precis
    Anonym (plupp) skrev 2014-10-28 22:48:17 följande:

    Är du inte orolig för vad han hittar på när du inte är hemma?



    Nej varför skulle jag?
  • Aniiee
    kvinnamedhemmaman skrev 2014-10-28 23:38:09 följande:
    Ja precis
    Bra!

    Vad gör han om dagarna?
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Anonym (TS)

    Hej hej det är jag som är TS men vet inte hur jag får mitt andra nick tillbaka?

  • lille Birger

    Som andra tidigare varit inne på; tar han hem nakna kvinnor om dagarna som han målar av eller vad gör han?

  • Anonym (TS)
    Kim Possible skrev 2014-10-28 23:48:04 följande:

    Varför har ni valt det?

    Vad har ni emot förskola?

    Skulle du själv kunna vara hemmafru?


    Det passar oss helt enkelt bäst. Vi klarar oss på min lön, man kan väl säga att jag har två jobb. Rätt skönt att i princip allt är gjort när man kommer hem, bara till att mysa med barnen och sedan ha lite tid tillsammans när barnen somnat.
    Vi har inget emot förskola, har själv arbetat som vikarie och min bästa vän är förskollärare, dock tycker vi det är bäst så här. Min man kommer från en stor familj på åtta syskon, är aktiv, glad och påhittig och han är en fantastisk far. Han har stor bekantskapskrets (där vännerna också har barn), dessutom går han på öppna förskolan så våra barn får socialt utbyte av jämnåriga också.
    Nää jag avskyr allt som heter städning haha! 
    Aniiee skrev 2014-10-28 23:51:54 följande:
    Bra!

    Vad gör han om dagarna?
    Städar, tvättar, fixar i trädgården, handlar, gosar med katterna, leker med barnen, går ut på utflykter till parken, tivoli och sånt där :) Sen har han lite "egentid"också där han tränar, ibland två gånger om dagen och sen spelar han TV- spel en hel del. Matlagningen sköter dock jag, han är ingen höjdare i köket även om han försöker haha! Men han handlar matvarorna så det bara är till att sätta igång så fort jag kommer hem! 
  • Anonym (TS)
    lille Birger skrev 2014-10-29 00:13:34 följande:

    Som andra tidigare varit inne på; tar han hem nakna kvinnor om dagarna som han målar av eller vad gör han?


    Haha har vi varit inne på det? Vad han gör om dagarna är besvarat. 
  • Anonym (b)
    Anonym (TS) skrev 2014-10-29 01:18:55 följande:
    Det passar oss helt enkelt bäst. Vi klarar oss på min lön, man kan väl säga att jag har två jobb. Rätt skönt att i princip allt är gjort när man kommer hem, bara till att mysa med barnen och sedan ha lite tid tillsammans när barnen somnat.
    Vi har inget emot förskola, har själv arbetat som vikarie och min bästa vän är förskollärare, dock tycker vi det är bäst så här. Min man kommer från en stor familj på åtta syskon, är aktiv, glad och påhittig och han är en fantastisk far. Han har stor bekantskapskrets (där vännerna också har barn), dessutom går han på öppna förskolan så våra barn får socialt utbyte av jämnåriga också.
    Nää jag avskyr allt som heter städning haha! Städar, tvättar, fixar i trädgården, handlar, gosar med katterna, leker med barnen, går ut på utflykter till parken, tivoli och sånt där :) Sen har han lite "egentid"också där han tränar, ibland två gånger om dagen och sen spelar han TV- spel en hel del. Matlagningen sköter dock jag, han är ingen höjdare i köket även om han försöker haha! Men han handlar matvarorna så det bara är till att sätta igång så fort jag kommer hem! 
    Var gör han av barnen när han tränar?
  • Anonym (TS)
    Anonym (b) skrev 2014-10-29 03:13:32 följande:

    Var gör han av barnen när han tränar?


    Vi har gym hemma så det är där han tränar!
  • ad hoc

    Vad jobbar du med?
    Hur mycket tjänar du?
    Hur många barn har ni?

  • Dr Börje

    Är han feminist? Röstar han till vänster? Har han skägg?

Svar på tråden Min man är hemmaman - fråga mig vad du vill