• Anonym (Odugl­ig)
    Äldre 29 Oct 09:20
    8542 visningar
    30 svar
    30
    8542

    "Min flickvän kan inte ens mäta sig med din nya pingla"

    Jag är så fruktansvärt ledsen och arg att jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag hörde min pojkvän säga till sin kompis i helgen att jag inte kan mäta mig med kompisens nya ragg. Att hon är en tia och jag är en åtta. I alla år har han öst komplimanger över mig och babblat på om att jag är den snyggaste, sexigaste, smartaste kvinna han vet. Han behöver inte ljuga om sånt men uppenbarligen har han gjort det. Men hur kan man ens säga som han? Varför jämför man sin egna partner med sin kompis ragg? Allvarligt jag blir trött på såna barnsligheter. Jag blev självklart ledsen och tog upp det. Han sa att han sa så för att göra kompisen glad eftersom tydligen tycker alla att jag är så snygg. Herregud jag spyr.

  • Svar på tråden "Min flickvän kan inte ens mäta sig med din nya pingla"
  • Anonym (e)
    Äldre 29 Oct 10:35
    #1

    Usch förstår du blev jätteledsen! det är ju det sista man vill höra. Hade också blivit så sårad. Väldigt respektlöst! hur gammal är han? jag hade inte kunnat smälta det tyvärr.

  • Anonym (Odugl­ig) Trådstartaren
    Äldre 29 Oct 11:41
    #2
    Anonym (e) skrev 2014-10-29 10:35:26 följande:

    Usch förstår du blev jätteledsen! det är ju det sista man vill höra. Hade också blivit så sårad. Väldigt respektlöst! hur gammal är han? jag hade inte kunnat smälta det tyvärr.


    Han är 41 men rätt ung i sinnet. Alltså omogen förstår jag först nu efter 8 år och 3 barn. Jag är så ledsen. Han tycker jag överdrivet och borde ta hans ursäkt. Hur kommer man över nåt sånt här?
  • Äldre 29 Oct 11:43
    #3

    Omoget och dumt. Man säger inte så.

  • Anonym (e)
    Äldre 29 Oct 11:48
    #4
    Anonym (Oduglig) skrev 2014-10-29 11:41:56 följande:
    Han är 41 men rätt ung i sinnet. Alltså omogen förstår jag först nu efter 8 år och 3 barn. Jag är så ledsen. Han tycker jag överdrivet och borde ta hans ursäkt. Hur kommer man över nåt sånt här?
    Önskar jag hade ett bra svar men visst han kan ha sagt det för att vara "snäll" mot sin kompis. Men han borde ändå inte dra in dig i det ändå. Man är väl mer än ett utseende. Jag kan bara tänka mig hur det hade känts, för min kille säger som din att jag är den snyggaste och sexigaste han vet. Har en kompis som är snyggare än mig och hade han sagt så om henne hade jag inte kunnat glömma det.
  • Äldre 29 Oct 11:49
    #5

    Tycker ni låter barnsliga båda två. "i alla år" säger du. Du börjar väl bli gammal och allt börjat att hänga klart du inte kan förbli en 10 hela livet och nu har du hängt ner till en 8 a. Du får allt vara nöjd det inte hängt ner till en 5 a.

  • Anonym (Åsikt­)
    Äldre 29 Oct 11:49
    #6

    Han verkar vara korkad

  • Anonym (Mia)
    Äldre 29 Oct 12:11
    #7

    Det är en jargong killar har. Ta det inte personligt. Klart det finns massor av unga och läckra tjejer som är mycket hetare än du är. Det betyder inte att han älskar dig mindre eller att han inte tycker du är snygg och het.

  • Anonym (Mia)
    Äldre 29 Oct 12:14
    #8
    Anonym (Oduglig) skrev 2014-10-29 11:41:56 följande:
    Han är 41 men rätt ung i sinnet. Alltså omogen förstår jag först nu efter 8 år och 3 barn. Jag är så ledsen. Han tycker jag överdrivet och borde ta hans ursäkt. Hur kommer man över nåt sånt här?
    Varför kallar ni er för flickvän respektive pojkvän, när ni har barn tillsammans?
    Låter som att ni är 18 år.
  • Anonym (Q)
    Äldre 29 Oct 12:31
    #9

    Varför fimpar du honom inte och skaffar en kille som uppskattar dig?

  • Anonym (Odugl­ig) Trådstartaren
    Äldre 29 Oct 12:33
    #10
    Anonym (Mia) skrev 2014-10-29 12:11:26 följande:

    Det är en jargong killar har. Ta det inte personligt. Klart det finns massor av unga och läckra tjejer som är mycket hetare än du är. Det betyder inte att han älskar dig mindre eller att han inte tycker du är snygg och het.


    Vilket jag är fullt medveten om, men jag tycker det är respektlöst att tala så om sin partner till nån annan. Och samtidigt på sitt initiativ slänga komplimanger efter mig. Jag tvingar honom inte till det, jag vill bara inte att han ljuger för mig.

    För att vi inte är mer än så. Vi är inte gifta eller förlovade. 41 och 30 är vi. Jag kan säga sambo men vad spelar det för roll
Svar på tråden "Min flickvän kan inte ens mäta sig med din nya pingla"