• Anonym (Kille)

    Tjejer, fatta vilken makt ni har.

    Jag har en kollega som har en kropp som får mitt underliv att darra. Skulle jag någon gång få chansen på henne så skulle jag med stor sannolikhet komma i kalsongerna innan vi hinner längre. Förstår ni tjejer att ni kan ha den inverkan på killar? Brukar ni utnyttja er kropp för att få männen ur balans? Visa klyfta, vara utan bh, tighta byxor så er rumpa syns extra bra etc.

    Gillar ni när vi diskret försöker kolla in era bröst, rumpa etc? Brukar du visa upp dig på detta sätt även om du är i ett förhållande och inte söker något annat bara för att det är lite kul att "retas"? Brukar du få vinning av hur du klär dig? Gå före i kö, öppnade dörrar etc.?

  • Svar på tråden Tjejer, fatta vilken makt ni har.
  • Anonym (Tjej)

    Jag har en skitsnygg kropp men har inte märkt något särskilt, nej. Tycker att det verkar som att de flesta killar har hög självkontroll/är väldigt diskreta.

    Däremot har jag en kompis som har så sjukt snygg kropp att jag blir helt darrig av att han råkar nudda lite i mig typ. Så i det fallet är det han som har makt över mig om man säger så.

    Vi skulle basta ihop en gång. Jag satt inne i en kåtdimma och klarade bara av några minuter innan jag fick springa ut och kallduscha. Han var typ helt opåverkad...

  • Anonym (Ja)

    Jadå, jag älskar känsla av att någon kollar in mig eller kollar innanför tröjan när man med flit böjer sig fram och putar lite extra. Jag gör ju det för jag vill att männen ska kolla, tycker även om när man går förbi någon kille och man vet han kollar in en efter och då jag vänder mig om och ger han ett litet retligt leende, åå blir själv lite galen av det!

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Ja) skrev 2014-10-29 15:24:57 följande:

    Jadå, jag älskar känsla av att någon kollar in mig eller kollar innanför tröjan när man med flit böjer sig fram och putar lite extra. Jag gör ju det för jag vill att männen ska kolla, tycker även om när man går förbi någon kille och man vet han kollar in en efter och då jag vänder mig om och ger han ett litet retligt leende, åå blir själv lite galen av det!


    Precis som jag trodde någon skulle svara. Tack för det. :) Det är jobbigt att försöka att inte titta för att det är inte så man gör i vårt samhälle idag. :) Att en tjej lurar en att bli lite obekväm och titta på ett par sjyssta bröst eller om hon böjer sig fram för att plocka upp något eller står lutad över ett skrivbord är som ett straff.
  • Anonym (89)

    Jag ser rätt bra ut och har jag kläder på mig som framhäver min kropp blir jag bara generad när en man tittar på mig, även om jag VET att det är för att jag är något att titta på.

    Ja jag vet, jag har dålig självkänsla. Tycker alltid att det finns andra som alltid ser bättre ut än mig ändå så det spelar ingen roll hur mycket dom tittar, även om jag blir smickrad.

  • Anonym (Nej)

    Nej avskyr när män kollar på mig. Men det finns ju både killar o tjejer som älskar det, jag är dock inte en av dem.

  • Schna

    Nej, jag gillar inte det.


    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (anonym)

    Nej vi brukar inte under arbetstid försöka få våra kollegor ur balans vi är på arbetsplatsen för att jobba.

  • Anonym (Jess)

    Jo jag gillar att framhäva min figur och att män försöker att inte titta men jag märker deras ögonkast ändå... Jag är gift och söker inte någon otrohetsaffär, är kul att retas och flörta lite bara.

  • Anonym (Jess)

    Jo jag gillar att framhäva min figur och att män försöker att inte titta men jag märker deras ögonkast ändå... Jag är gift och söker inte någon otrohetsaffär, är kul att retas och flörta lite bara.

  • Jonte71
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-29 15:23:59 följande:

    Jag har en skitsnygg kropp men har inte märkt något särskilt, nej. Tycker att det verkar som att de flesta killar har hög självkontroll/är väldigt diskreta.

    Däremot har jag en kompis som har så sjukt snygg kropp att jag blir helt darrig av att han råkar nudda lite i mig typ. Så i det fallet är det han som har makt över mig om man säger så.

    Vi skulle basta ihop en gång. Jag satt inne i en kåtdimma och klarade bara av några minuter innan jag fick springa ut och kallduscha. Han var typ helt opåverkad...


    Hade det inte blivit lite konstig stämning i bastun om det syndes att han var påverkad? Jag hade tyckt det var pinsamt att basta med ett gäng kollegor och då fått stånd!
Svar på tråden Tjejer, fatta vilken makt ni har.