• Styrkeprov

    Säg en bra sak som hänt idag!

    Alla har vi hört att livet handlar om vad vi gör det till, tänkte vi kan sprida lite positiv glädje. Du har säker ett ögonblick, en händelse som gjort dig glad idag. Dela med dig!

    Själv har jag en make som fyller imorgon så var och köpte present idag, en bok om vad det är som påverkar våra val (inte alls insnöad). Köpte även en anteckningsbok från dottern som är ett år och skrev några meningar om hur underbar pappa han är, från hennes perspektiv. Blev så rörd när jag tänkte på honom på det sättet så riktigt ordentligt, lycklig ända in i själen.

  • Svar på tråden Säg en bra sak som hänt idag!
  • Mette

    Lediga för höstlov så tog jag med barn och svärmor på en liten skogsutflykt. Drack kaffe, varm choklad och åt bullar i solskenet. En härlig stund.

  • Handtaget

    Blev erbjuden jobb idag! Efter heja två veckor som arbetslös :) så känns hoppfullt!

  • Juronjaure

    Åh herregud... Måste väl vara när killen i cykelaffären fixade punkteringen på barnvagnshjulet så att den sjukt övertrötta ungen äntligen fick sova ;)

  • fannybk

    Först bjöd jobbet alla anställda på pizza till lunch och sedan gick jag på höstlov. :)

  • Styrkeprov

    Gåvor är alltid kul att få om det är genomtänkt. Fick en bok häromdagen av maken av en författare jag gillar. :)

    Idag är jag tacksam för att dottern börjar bli friskare så vi kunde gå och handla tillsammans. Nu är hon så stor att hon kan köra en liten barnkundvagn själv även om hon inte kan styra den utan kör in i saker. Men kanske är mycket begärt av en 14-månaders. ;)

  • Griseknoen35

    Hm fina inte så mycket bra som väger över fläskläppen jag fick av ungen, en körd tenta, en sprucken bilruta, misslyckad middag och affären inte hade mitt favoritgodis så det bästa borde väl bli att byter på bilrutan "bara" landar på 2513kr i självrisk... Men dagen är ju inte riktigt slut än :D

Svar på tråden Säg en bra sak som hänt idag!