• Halloten

    Mitt barn kan knappt andas

    Min sexåring har varit sjuk i snart två veckor och det är på bättringsvägen. Men nu sen någon halvtimma tillbaka andas hon sämre och sämre. Har provat ge asthma medicin men den var någon månad förgammal så verkar inte fungera. Vi kan ej åka in till vårdcentralen då både jag och min sambo druckit några glas vin. Min sambo har gett mun mot mun då hon haft som svårast att andas. Nu har hon blåa läppar så vi funderar på om vi skall hämta oxygen masken som äldsta sonen hade som spädbarn? Det kanske kan funka om hon får lite syrgas?


    ?
  • Svar på tråden Mitt barn kan knappt andas
  • Fjärilslarv

    jag håller med föregående talare.
    ring 112, ert barn håller på att kvävas till döds. 

  • Tirem

    Ditt barn kan inte andas, ni har fått gör mun mot mun metoden och läpparna på barnet är blåa! Du väljer sitta på familjeliv! Inte trovärdigt... Om det är sanning så ska du öppna telefonen och slå tre siffror: ett, ett, två, (112!)

    NU!

  • Maria 434
    Halloten skrev 2014-10-29 20:47:21 följande:

    Inget troll.


    Då hoppas jag ni båda förlorar vårdnaden
  • Evm
    Halloten skrev 2014-10-29 20:47:21 följande:

    Inget troll.


    Så du menar på allvar att ni haft ett barn som varit så sjukt att han behövt syrgas hemma. Att ni nu, fast han inte behöver det längre, har syrgasen kvar hemma och att ni ändå inte fattar att ett barn som inte kan andas, som är blå om läpparna behöver in till sjukhuset direkt. 

    jo, tjena!
  • Pajret

    Jo då såå att ehh.. Ditt barn har blå läppar och du sitter och skriver på FL forumet?
    Skärp dig.
    Är detta på riktigt så bör du förlora vårdnaden av dina barn och ni ska anmälas.
    Helt sjukt i så fall.

  • Pajret

    ok. troll märkte jag nu. Alla troll som varit på detta forum sen några dagar tillbaka har en tom profil men alla har haft ålder 44.

  • SpanskaFlugan

    Det krävs talang för att komponera bra och livaktiga provocerande trådar, såg en tråd senast idag som hade 2600 inlägg och som hållt på sen i februari. DET är ett troll med talang!

Svar på tråden Mitt barn kan knappt andas