• Anonym (Ts)
    Äldre 29 Oct 21:27
    1489 visningar
    16 svar
    16
    1489

    Hitta sambon på datingsajter

    Känns som ett slag i magen. Hitta av en slump en massa mail från olika datingsidor. Han har lagt upp sig som singel och har haft kontakt med flera tjejer och även skickat bilder. Tog upp det med honom och han bara sa jaha och la sig för att sova. Överdriver jag? Känner mig totalt sviken och första impuls är att flytta.

  • Svar på tråden Hitta sambon på datingsajter
  • Anonym (rätt)
    Äldre 29 Oct 22:36
    #1

    Du har inte fel. Jag hade också känt mig otroligt sviken och bedragen. Habs reaktion tyder på antingen att han inte bryr sig eller att han försöker släta över det eftersom han vet att det är fel. Vilket som är värst vet jag inte. Lycka till. 

  • Anonym (Ensam mamma)
    Äldre 30 Oct 07:28
    #2

    Du överdriver inte. Jag hade blivit ledsen, arg, besviken etc, hade slängt ut skitstöveln.

  • Anonym (Gamma­l)
    Äldre 30 Oct 07:30
    #3

    En fråga bara. Hur länge har ni varit tillsammans? Kan det vara något gammalt? Som han inte avreggat sig ifrån?

    Såg nämligen min sambo på en sån sajt för ett tag sen... Det visade sig vara en skitgammal sida som han inte använder. Han tog alltså bort appen från telefon men tänkte inte på att man måste ta bort kontot...

    Hoppas det löser sig!!

  • Äldre 30 Oct 09:31
    #4
    Anonym (Gammal) skrev 2014-10-30 07:30:58 följande:

    En fråga bara. Hur länge har ni varit tillsammans? Kan det vara något gammalt? Som han inte avreggat sig ifrån?

    Såg nämligen min sambo på en sån sajt för ett tag sen... Det visade sig vara en skitgammal sida som han inte använder. Han tog alltså bort appen från telefon men tänkte inte på att man måste ta bort kontot...

    Hoppas det löser sig!!


    Har varit tillsammans i 14 år och på din tiden fanns inte internetdejting. Han reggade sig förra månaden, förra veckan skickade han bilder till en tjej. Säger att det bara varit på skoj...
  • Äldre 30 Oct 09:34
    #5

    Kanske du är odräglig att leva tillsammans med? 
    Så att han söker något nytt?

  • Anonym (Kalle­)
    Äldre 30 Oct 10:06
    #6

    Upptäckte av en slump?

  • Äldre 30 Oct 10:06
    #7

    [quote=74257466][quote-nick]MikNis skrev 2014-10-30 09:34:47 följande:[/quote-nick]Kanske du är odräglig att leva tillsammans med? 

    Så att han söker något nytt?[/

    Men då gör man det väl efter man lämnat? Eller?

  • Äldre 30 Oct 10:16
    #8
    Anonym (Kalle) skrev 2014-10-30 10:06:30 följande:

    Upptäckte av en slump?


    Ja en slump. Du vet motsatsen till när man snokar fram det.
  • Äldre 30 Oct 11:34
    #9

    Jag hade blivit jättearg! Det är väl inte ok att lägga upp sig som singel om man har ett förhållande, oavsett om det är bra eller dåligt. Då får man reda ut sina problem först. Respektlös! Sedan tycker jag det är strunt samma hur man upptäckte det, det ska ju inte vara så. 

  • Anonym (Kalle­)
    Äldre 30 Oct 11:35
    #10
    mammatill6 skrev 2014-10-30 10:16:50 följande:
    Ja en slump. Du vet motsatsen till när man snokar fram det.
    Du menar att han använde en mailadress som ni båda har tillgång till?


  • Anonym (Lisa)
    Äldre 30 Oct 11:38
    #11
    Anonym (Kalle) skrev 2014-10-30 11:35:19 följande:
    Du menar att han använde en mailadress som ni båda har tillgång till?


    Då är det inte en slump!

    Troligen glömde han logga ut på gemensam dator.
  • Anonym (Bejru­t)
    Äldre 30 Oct 11:45
    #12
    +1

    Här har vi fri tillgång till varandras mobiler. Dator äger vi ingen. Min man har inget att dölja och inte jag heller. Det är väl det ett förhållande delvis bygger på? Förtroende, tillit, ja att kunna lita på varandra? Vara ärliga?

    Skulle jag hitta min nuvarande make aktivt registrerad på en datingsida skulle jag fråga om jag inte dög & sedan skulle han åka ut med huvudet före.. Det är inte ok!

  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 30 Oct 11:59
    #13

    Enda chansen han skulle ha kunnat förklara bort sig och medlemskapet KANSKE hade varit okej är om han lagt sig "i ett förhållande" och inte skickat bilder utan bara pratat normalt med folk. Nej jag skulle inte accepterat detta, speciellt inte med hans attityd därefter.

  • Äldre 30 Oct 18:15
    #14

    Det har visat sig att han reggat sig på runt 10 sidor, även sexkontaktsidor. Och har även planerat träffa flera.

  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 30 Oct 18:22
    #15

    Dumpa honom direkt.

  • Äldre 1 Nov 08:54
    #16

    Har varit med om samma situation i unga år, dumma jag stannade jag kvar....
    Mitt råd är att hur jävligt och jobbigt mm etc det känns, så lämna honom innan du förlorar dig själv <3

Svar på tråden Hitta sambon på datingsajter