• Anonym (TS)

    Hur ska man träffa någon som ensamstående på heltid?

    Har varit singel i drygt 1 år nu och det känns som att jag är redo att träffa någon. Kanske inte egentligen något seriöst men någon som man kan ha sex med och titta på film med och som man kan mysa med, blir det såsmåningom seriöst så ska det kännas rätt för båda.

    Men HUR?

    Jag är ensam med mitt barn som är drygt 2 år. Hen är heltid hos mig. Pappan kommer hit eller vi åker dit för att han ska få träffa barnet. Detta pga hans missbruksproblem.

    Jag har INGEN ensamtid förutom de dagar jag har hemstudier och barnet är på dagis.

    Jag har ingen som kan vara barnvakt över t ex en kväll eller natt, så har ingen möjlighet att gå ut på krogen till exempel. Vart jag än far är barnet med mig. Det är inte mig emot. Jag älskar att vara med mitt barn och hen är det bästa jag vet. Men HUR ska jag någonsin kunna träffa någon? Ens skaffa vänner? Går en flex utbildning så är på skolan ca 1-2 gånger per månad och har inte egentligen klickat med någon förutom en tjej som jobbar parallellt så vi ses inte privat. Finns ett fåtal killar i klassen varav en är intressant där jag lyckas luska fram att jag inte alls är hans typ (han har sagt vem han tycker bäst om i klassen och vilken typ av tjej han vill ha = min raka motsats).

    Saknar att ha någon som värmer mig om natten och som ser på mig med åtrå...

  • Svar på tråden Hur ska man träffa någon som ensamstående på heltid?
  • Anonym (Seeker)

    Var bor du?? I viken ålder föredrar du att en man är?

  • downey

    Kanske inte en helt enkel situation men varför inte testa någon dejtingsida eller kanske Bodycontact? Testa så ska du se att det finns någon för dig.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Seeker) skrev 2014-10-31 19:58:22 följande:

    Var bor du?? I viken ålder föredrar du att en man är?


    Bor i Norrbotten och är kring 25. Mannen ska vara mellan 25-30.
    downey skrev 2014-10-31 20:05:06 följande:

    Kanske inte en helt enkel situation men varför inte testa någon dejtingsida eller kanske Bodycontact? Testa så ska du se att det finns någon för dig.


    Alla sådana sidor känns så oseriösa. Killar som inte får en tjej i verkliga livet pga olika saker t e x.
  • downey
    Anonym (TS) skrev 2014-11-02 21:58:33 följande:

    Bor i Norrbotten och är kring 25. Mannen ska vara mellan 25-30.Alla sådana sidor känns så oseriösa. Killar som inte får en tjej i verkliga livet pga olika saker t e x.


    Testa happypancake och se vad som händer.
Svar på tråden Hur ska man träffa någon som ensamstående på heltid?