• Anonym (Nike)

    Orgasm i sömnen?

    Har hört om fenomenet att kvinnor (kanske även män även om det kanske är utlösning och inte orgasm som inträffar då) får detta i sömnen. Är det någon här som fått orgasm i sömnen? Hur märkte du det? Vaknade du?

  • Svar på tråden Orgasm i sömnen?
  • Anonym (Tjej)

    Jag får orgasm i sömnen, började få det när jag var 15 år.

    Man vaknar ju när det börjar bli som skönast, strax innan det börjar dra ihop sig där nere. Det är härligt och ganska vanligt hos tjejer.

  • Anonym (också tjej)

    Håller med ovanstående. Samma för mig! :)

  • Anonym (B)

    Jag med! Ännu mer sen jag blev gravid, nästan varje vecka. Sååå gött.

  • Anonym (vanligt)

    Samma som ovanstående, även ökning när jag va gravid. Hade de näst intill varje natt. Skönt dock Flört Kan man väcka sambon om man vill ha mer, för inget förspel behövs direkt för min del haha ^^

  • Underhill

    Händer. Blir kladdigt värre i kalsongerna. Oftast vaknar jag till i samma ögonblick som jag kommer eller sekunden innan...ibland hinner jag stoppa, ibland inte. Sist drömde jag att jag blev avsugen.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Nike)

    Oj, detta verkar vara mer vanligt än jag trodde. Drömmer ni goa drömmar när detta inträffar eller varför uppstår de? Låter som en skön förmån måste jag medge. :)

  • Anonym (RN)

    Leka med lätt smeka på könsorgan under täcke sen somna gott efteråt.

  • Anonym (vanligt)

    Brukar uppstå när jag har sex brist. Eftersom min karl inte har samma hög sex drift som mig så brukar de ske ofta. Brukar handla mest om 3 kanter.

  • Anonym (Japp)

    Jag får det (är kvinna) och det är alltid 10ggr bättre orgasmer än i vaket tillstånd. Vaknar inte utan sover vidare, men drömmer alltid om sex på ett eller annat sätt när det händer.

  • Anonym (Nike)
    Anonym (Japp) skrev 2014-10-30 11:36:21 följande:

    Jag får det (är kvinna) och det är alltid 10ggr bättre orgasmer än i vaket tillstånd. Vaknar inte utan sover vidare, men drömmer alltid om sex på ett eller annat sätt när det händer.


    Men om du inte vaknar hur vet du då att du får orgasm i sömnen? Får du orgasm i drömmen när du får din riktiga orgasm med? När du drömmer och får orgasm, brukar du få det vid tillfällen då du inte borde få orgasm (dvs du får den i ett icke sexuellt sammanhang) eller drömmer du sexuella drömmar och det är därför du kommer?

    Jag fascineras lite av detta då det verkar som om kvinnor får det mer ofta än män. Lite avundsjuk. ;)
Svar på tråden Orgasm i sömnen?