• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 30 Oct 21:52
    3407 visningar
    76 svar
    76
    3407

    Skäms du i din bekantskapskrets för att du hänger på familjeliv?

    Var på öppna fsk idag där några barn hade både mamma och pappa med sig. Vi vuxna satt och pratade om allt möjligt när barnen lekte. Pappan sa plötsigt något i stil med "berätta om den där tråden på familjeliv som var heeelt sjuk" och hon blev pionröd och alla blev tysta. Hon bortförklarade sig och pratade vidare om annat och ingen nämnde det igen. vad hände här!!?

  • Svar på tråden Skäms du i din bekantskapskrets för att du hänger på familjeliv?
  • Äldre 30 Oct 21:55
    #1

    Jag väljer att inte diskutera denna WT sida, ja.

  • Anonym (mia)
    Äldre 30 Oct 21:57
    #2

    Kan möjligen tänka mig en enda person som jag känner förutom mig själv som hänger här. Skulle aldrig erkänna för någon att jag är inne nästan varje dag.

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 21:59
    #3
    ellop11 skrev 2014-10-30 21:55:34 följande:

    Jag väljer att inte diskutera denna WT sida, ja.


    Men du väljer att skriva en kommentar? Utöver alla som inte gör det?
  • Anonym (Maken­)
    Äldre 30 Oct 22:04
    #4

    F.l är mitt enda umgänge förutom en irl och hon vet inte vad F.l är. Jag brukar köra "dagens värsta" för maken vid middagen,blivit många skratt och undringar hur korkade folk egentligen är!

  • Äldre 30 Oct 22:05
    #5

    Skäms inte ett dugg, berättar vitt och brett om vad folk skriver och vad jag skriver själv  
    Varför skämmas förresten?


    Goodness me
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 22:07
    #6
    Anonym (Maken) skrev 2014-10-30 22:04:18 följande:

    F.l är mitt enda umgänge förutom en irl och hon vet inte vad F.l är. Jag brukar köra "dagens värsta" för maken vid middagen,blivit många skratt och undringar hur korkade folk egentligen är!


  • Äldre 30 Oct 22:09
    #7

    Nej, jag skäms inte men det är inget som kommer på tal i verkligheten. Dessutom skriver/svarar jag inte så ofta men jag läser nästan varje dag.

  • Anonym (Smurf­)
    Äldre 30 Oct 22:09
    #8

    Jag skäms, mina närmaste vet och de jag umgås med som faktiskt också hänger här (som jag fått veta att de är medlemmar eller träffat här som sedan blivit kompisar irl). Skulle aldrig berätta det för bekanta eller arbetskamrater utan FL-anknytning. Ibland får jag bita mig i läppen för att inte berätta om komiska inlägg eller trådar. Lite av ett dubbelliv

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 22:11
    #9
    taquine skrev 2014-10-30 22:05:37 följande:

    Skäms inte ett dugg, berättar vitt och brett om vad folk skriver och vad jag skriver själv  
    Varför skämmas förresten?


    Precis, varför skäms hon? Min första tanke var, vad läser hon för trådar som hon skäms för? Knappast potträning och vilken vagn hon ska köpa. Hon läser snask och snusk. För 20 år sedan såg vi tre kronor och rederiet för detta, nu är det fl.

    Om man skäms beror väl på hur mycket tid man spenderar här också, som någon ovan skrev om.
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 22:14
    #10
    Anonym (Smurf) skrev 2014-10-30 22:09:34 följande:

    Jag skäms, mina närmaste vet och de jag umgås med som faktiskt också hänger här (som jag fått veta att de är medlemmar eller träffat här som sedan blivit kompisar irl). Skulle aldrig berätta det för bekanta eller arbetskamrater utan FL-anknytning. Ibland får jag bita mig i läppen för att inte berätta om komiska inlägg eller trådar. Lite av ett dubbelliv


    Det där känner jag igen mig i. Känslan av dubbelliv.
    Jag surfar hellre runt här än att zappa på tvn en kväll.
Svar på tråden Skäms du i din bekantskapskrets för att du hänger på familjeliv?