• Anonym (SummerSnow)

    [kvinnor] ??

    Kom inte på någon vettig rubrik, men vill i alla fall ställa en fråga/ett påstående angående onani.

    För mig som man är det så här.

    Jag runkar vanligtvis i snitt en gång per dag. Händer dock att det kan gå tre-fyra dagar ibland utan att jag runkat alls.

    När jag runkar varje dag så är orgasmen helt klart det skönaste. Vägen dit, alltså själva runkandet är inte så speciellt skönt, utan det är orgasmen som är skönast.

    När det gått några dagar utan att jag runkat så är det snarare tvärtom.

    Vägen fram till orgasm, själva runkandet, är skönare. Orgasmen känns inte lika skön då. Runkandet, vägen fram till en orgasm, blir istället det skönaste.

    Stämmer detta för er kvinnor också? Att när ni onanerar dagligen så är orgasmen det skönaste, jämfört med ifall ni låter det gå några dagar, då är vägen fram till orgasmen det skönaste?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden [kvinnor] ??
  • Anonym (Tjej)

    Stämmer inte. Det har inget med att göra hur många dagar det gått, snarare hur kåt jag är.

  • Anonym (Jess)

    Stämmer inte, det är alltid skönt att onanera och komma.

  • Vaken

    För mig är alltid orgasmen det skönaste. Men vägen dit kan vara mer eller mindre skön. Det beror på hur kåt jag är och har inget att göra med hur lång tid det gått sedan jag onanerade senast.

Svar på tråden [kvinnor] ??