• Äldre 31 Oct 09:31
    1085 visningar
    13 svar
    13
    1085

    Positivt eller ej? Neg med CB...


     Hej på er! 

    Vet inte vad jag ska tro, mensen 1v sen och dessa test?! Testet högst upp är taget igår, de två andra testen i morse, tog ett CB digital imorse som visade "inte gravid" jag tycker att dessa ser positiva ut, konstigt om 3 test (??!!) är en slump? Vad tror ni?? Blir gaalen! Vi har kämpat så länge :(

    Trevlig helg! :)
  • Svar på tråden Positivt eller ej? Neg med CB...
  • Äldre 31 Oct 09:56
    #1

    Jag tycker oxå de ser positiva ut... Måste då fråga, vilket märke är det på dessa test? Testlagrets? Tro inte på dom i så fall... Lita mer på CB.... Lycka till :0)

  • Äldre 31 Oct 10:23
    #2

    Tack för ditt svar! 

    Tyvärr är det testlagrets... Men jag har tagit såååå många test innan och aldrig fått ett test likt dessa tre, men fick som sagt negativt med CB digital, så blir väl att vänta några dagar innan jag tar ett CB igen, kan ju fortsätta med stickorna (som är lite billigare ;) ) och se om det ökar i styrka eller är blanka... Usch! Jag hoppas så mycket att jag tror jag börjar se syner... :(

  • Äldre 31 Oct 11:02
    #3
    Flygekorre skrev 2014-10-31 10:23:59 följande:

    Tack för ditt svar! 

    Tyvärr är det testlagrets... Men jag har tagit såååå många test innan och aldrig fått ett test likt dessa tre, men fick som sagt negativt med CB digital, så blir väl att vänta några dagar innan jag tar ett CB igen, kan ju fortsätta med stickorna (som är lite billigare ;) ) och se om det ökar i styrka eller är blanka... Usch! Jag hoppas så mycket att jag tror jag börjar se syner... :(


    Jag tycker du gör rätt i att vänta ett par dagar och ta ett nytt test :0) klart du kan vara gravid ändå.... Men just testlagrets test är kända för att vara riktigt opålitliga... Lycka till :0)
  • Äldre 31 Oct 11:13
    #4

    Testlagrets stickor med lotnr 140803 är det fel på. De visar falskt positivt. Hoppas du har annat lotnr.

    Jag skulle lite mer på cb.

    Du får tyvärr avvakta och se.

    Lycka till

  • Äldre 31 Oct 11:21
    #5

    Jag vill inte vara en glädjeförstörare men jag tror tyvärr inte att testen är positiva. I sådana fall borde det ha varit tydligare på testen idag, inte svagare. Men det kan såklart bli svagare om du druckit mycket innan eller så. Sedan ser strecken gråa ut, vilket får mig att tro att det är torkstreck.

    Men jag hoppas självklart att jag har fel och att du får ett tydligt plus om några dagar! :)

  • Äldre 31 Oct 11:36
    #6

    Dr to be, Tack för svaret, usch det låter ju inge bra alls! :( Ska försöka hålla mig 1v innan jag testar med CB igen om inte mensen dykt upp...

    Dagg03, Okej :( Ja, det tänkte jag med lite på, men de är nog ungf lika starka, det från igår har ju torkat såklart, strecken är rosa när man tittar på de, det konstiga e ju att 1 test va mkt svagare än det andra (taget med samma urin vid samma tillfälle) men som sagt, är väl bara att hålla tummarna att det blir bebis eller mens... Blir galen av att gå här i ovisshet, då får gärna mensen komma! :)

  • Äldre 31 Oct 12:44
    #7
    +1

    Googlade om testlagrets tester nyss, det är ju helt sjukt att de har så stor felmarginal??!! Jag har använt dessa i 1,5 år och aldrig fått en tillstymmelse till test, galet... :( 

  • Äldre 31 Oct 12:45
    #8

    streck/plus*

  • Äldre 31 Oct 17:34
    #9

    Berätta gärna hur det går :)

  • Äldre 31 Oct 18:26
    #10

    Mensen from hell :(... Men försöker se det positivt, nu börjas med med sprutor from imorgon! :)

  • Äldre 31 Oct 19:12
    #11
    Flygekorre skrev 2014-10-31 18:26:15 följande:

    Mensen from hell :(... Men försöker se det positivt, nu börjas med med sprutor from imorgon! :)


    Lycka till i framtiden :)

    Ly
  • Äldre 31 Oct 19:25
    #12
    Flygekorre skrev 2014-10-31 18:26:15 följande:

    Mensen from hell :(... Men försöker se det positivt, nu börjas med med sprutor from imorgon! :)


    Jag som hoppades att jag skulle ha fel! Hoppas att det tar sig nästa månad! :)
  • Äldre 31 Oct 21:27
    #13

    Tack <3

Svar på tråden Positivt eller ej? Neg med CB...