• Anonym (Man)
    Äldre 31 Oct 10:23
    1599 visningar
    27 svar
    27
    1599

    Mitt bus idag

    Jag tänkte vara lite busig idag. Jag har inget att göra nu på halloween, lämnad av tjejen osv. Jag tänkte köpa en mask och gå runt på natten ikväll och skrämmas lite. Ställa mig bakom träd eller runt hörn och hoppa fram och skrika när folk går förbi. Eller gå lite mystiskt med min mask och stirra på folk på märka platser och se hur de börjar springa iväg av rädsla.

    Jag gör normalt aldrig sånt, men nu när jag mår dåligt så vill jag ha lite kul.

    Är detta brottsligt?

  • Svar på tråden Mitt bus idag
  • Äldre 31 Oct 10:24
    #1

    Då var det fredag igen då....

  • Anonym (nja)
    Äldre 31 Oct 10:25
    #2

    vet inte om det är brottsligt, men tänkt på hur hotfullt det kommer uppfattas av de som blir skrämda. Jag hade tyckt det var jävligt jobbigt att bli utsatt av dig och antagligen inte vågat gå ut på ett tag igen... Det är läskigt nog att vara ute sent som det är (speciellt för ensamma tjejer). 

  • Äldre 31 Oct 10:26
    #3

    Orka  


    Goodness me
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 10:26
    #4
    LaLola skrev 2014-10-31 10:24:37 följande:

    Då var det fredag igen då....


    Bara för att det är fredag och man startat en tråd så behöver inte det sättas med ett likhetstecken till troll. Jag stället en enkel fråga i min TS. Jag hittar inte på någon trollhistoria för att skapa provokation eller för att luras!
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 10:27
    #5
    Anonym (nja) skrev 2014-10-31 10:25:48 följande:

    vet inte om det är brottsligt, men tänkt på hur hotfullt det kommer uppfattas av de som blir skrämda. Jag hade tyckt det var jävligt jobbigt att bli utsatt av dig och antagligen inte vågat gå ut på ett tag igen... Det är läskigt nog att vara ute sent som det är (speciellt för ensamma tjejer). 


    Jo men om de blir allt för ledsna och gråter etc. så kommer jag ju givetvis säga att jag skojar med dem
  • Äldre 31 Oct 10:27
    #6
    Anonym (Man) skrev 2014-10-31 10:26:26 följande:
    Bara för att det är fredag och man startat en tråd så behöver inte det sättas med ett likhetstecken till troll. Jag stället en enkel fråga i min TS. Jag hittar inte på någon trollhistoria för att skapa provokation eller för att luras!
    Nä, du är säkert superseriös.....
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 10:30
    #7
    LaLola skrev 2014-10-31 10:27:42 följande:

    Nä, du är säkert superseriös.....


    Ja faktiskt. Men du ska hela tiden inspektera alla trådar i huruvida de är troll eller ej.

    - TS: "jag har problem i förhållandet...vad ska jag göra"

    - LaLola: "Nej. DU TROLLAR!!!"
  • Anonym (loppa­)
    Äldre 31 Oct 10:33
    #8
    Anonym (Man) skrev 2014-10-31 10:27:33 följande:
    Jo men om de blir allt för ledsna och gråter etc. så kommer jag ju givetvis säga att jag skojar med dem
    Då är det ju redan för sent...

    Tänk på e som tidigare varit utsatta för något och därmed reagerar väldigt starkt. Tänk på att det kan gå så illa att någon får en hjärtinfarkt eller svimmar, ramlar och skadar sig.
    Och så kommer inte du att må bättre av att andra också får må dåligt, just saying...
  • Äldre 31 Oct 10:33
    #9
    Anonym (Man) skrev 2014-10-31 10:30:36 följande:
    Ja faktiskt. Men du ska hela tiden inspektera alla trådar i huruvida de är troll eller ej.

    - TS: "jag har problem i förhållandet...vad ska jag göra"

    - LaLola: "Nej. DU TROLLAR!!!"
    Jovisst, jag gör så med aaaaaalla trådar.....allihop.....
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 10:35
    #10
    LaLola skrev 2014-10-31 10:33:58 följande:

    Jovisst, jag gör så med aaaaaalla trådar.....allihop.....


    Javisst. Enligt dig existerar inte halloween maskar och folk som gillar att busa ute
Svar på tråden Mitt bus idag