• Anonym (Mäster)

    Gillar folk att få Smisk?

    Så nu får det vara slut på mina gissningar på hur folk ter sig i denna fråga. Hjälp mig nu bena ut detta. Kom gärna med motivering till era svar. Med smisk menar jag då inte den kärleksfulla "dasken" när gumman står vid spisen eller den som ibland kan slinka fram i samband med sex bakifrån utan mer regelrätt smisk på stjärten.

    Tack för att ni engagerar er i min fråga och ha en underbar helg (Det sista är ingen önskan utan en direkt order ;))

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar folk att få Smisk?
  • manfrsthlm

    flertalet kvinnor älskar att få smisk/pisk....


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Skepparen
    Lever så skrev 2014-10-31 16:37:44 följande:

    Nej! Jag hatar när man gör illa mig.


    Rätt knäppt sätt att resonera på.
    Du vet att det finns ormar som kramar ihjäl sina byten? 
    Tänker du likadant inför frågan "Gillar du att kramas?"
    - Nej, jag hatar när man gör illa mig!!
  • Anonym (Gillar hårt)

    Jag gillar hårt smisk, som gör rejält ont, såväl med händer som redskap. Eller egentligen är det inte själva smisket i sig, utan mer spelet runtikring. 

    Ska bli intressant att se omröstningen när det är fler som svarat, för det kan knappast vara 100% av kvinnorna som gillar hårt smisk. Sedan är väl iofs inte just familjeliv vetenskap.

  • Anonym (Miranda)

    Älskar att få smisk på stjärten när jag ligger över min älskades knän. Det är såååå eggande! Solig

  • Anonym (Gillar hårt)
    Skepparen skrev 2014-10-31 16:40:41 följande:
    Rätt knäppt sätt att resonera på.
    Du vet att det finns ormar som kramar ihjäl sina byten? 
    Tänker du likadant inför frågan "Gillar du att kramas?"
    - Nej, jag hatar när man gör illa mig!!
    Absolut rätt knäpp sätt att resonera på - vem f-n är ihop med en orm liksom?
  • manfrsthlm

    dom jag vart med har och älskar en dominant man som vet hur man gör


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Mia)

    Älskar det! Mår så bra efteråt! Avstressad, förlåten och så kär!

  • Kolibri12

    Icke. Glöm det, vill definitivt inte bli vare sig smiskad eller piskad eller åsamkad smärta på annat sätt. Det finns inget sexuellt i det för mig överhuvudtaget.

  • Anonym (kvinna)

    Just nu har bara jag svarat nej och 15 ja. Jag är förvånad men kanske drar rubriken till sej de som gillar smisk ? Jag gillar inte ens tanken på smisk, jag sätter smisk i samband med forna tiders barnuppfostran och det känns väldigt osexigt för mej.

  • Kolibri12
    Anonym (kvinna) skrev 2014-10-31 21:29:48 följande:

    Just nu har bara jag svarat nej och 15 ja. Jag är förvånad men kanske drar rubriken till sej de som gillar smisk ? Jag gillar inte ens tanken på smisk, jag sätter smisk i samband med forna tiders barnuppfostran och det känns väldigt osexigt för mej.


    Jag svarade också nej men det tycks inte ha registrerats. Skumt.
  • Lever så
    Skepparen skrev 2014-10-31 16:40:41 följande:

    Rätt knäppt sätt att resonera på.

    Du vet att det finns ormar som kramar ihjäl sina byten? 

    Tänker du likadant inför frågan "Gillar du att kramas?"

    - Nej, jag hatar när man gör illa mig!!


    Eh va?
    never a failure always a lesson
  • Anonym (Gillar hårt)
    Kolibri12 skrev 2014-10-31 21:11:01 följande:

    Icke. Glöm det, vill definitivt inte bli vare sig smiskad eller piskad eller åsamkad smärta på annat sätt. Det finns inget sexuellt i det för mig överhuvudtaget.


    Allt smisk behöver inte ha med sex att göra. Det kan helt enkelt vara ett straff i ett överenskommet rollspel som finns i relationen. 
  • Kolibri12
    Anonym (Gillar hårt) skrev 2014-10-31 22:24:31 följande:
    Allt smisk behöver inte ha med sex att göra. Det kan helt enkelt vara ett straff i ett överenskommet rollspel som finns i relationen. 
    Either way, inget för mig.
Svar på tråden Gillar folk att få Smisk?