• Anonym (89:an)

    En fråga till tjejer.

    Blir du kåtare när du får se kuken innan sex, än du var innan?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En fråga till tjejer.
  • Anonym (Tjej)

    Är jag kåt innan så blir jag mer kåt, är jag inte kåt innan så blir jag avtänd.

  • Anonym (89:an)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-31 18:28:11 följande:

    Är jag kåt innan så blir jag mer kåt, är jag inte kåt innan så blir jag avtänd.


    Vad är det som gör dig kåtare med kuken?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (89:an) skrev 2014-10-31 19:32:51 följande:
    Vad är det som gör dig kåtare med kuken?
    För att om jag är kåt och sedan ser jag den och killen har stånd så ser jag ju att han är kåt och det gör mig kåtare att se en kåt person när jag är kåt. Förstår du? Drömmer
  • panicorion

    Ja visst blir jag det, speciellt om han har stånd så blir jag lite mer galen än innan... Alltid gott att veta att han vill ha mig lika mycket som jag vill ha honom.

  • Anonym (Tjej)
    panicorion skrev 2014-11-02 11:27:38 följande:

    Ja visst blir jag det, speciellt om han har stånd så blir jag lite mer galen än innan... Alltid gott att veta att han vill ha mig lika mycket som jag vill ha honom.


    Ja men exakt, har han inte stånd så är det inte särskilt uppkåtande Drömmer
  • Common sense
    Anonym (89:an) skrev 2014-10-31 17:12:36 följande:

    Blir du kåtare när du får se kuken innan sex, än du var innan?


    Nej, faktiskt inte. 

    Jag blir kåt på mannen... paketet är liksom inte så upphetsande att titta på. (Men det är skönt när kuken tränger in).
  • Lever så

    Ja det är sjukt upphetsande med hans stånd, han har en galet snygg kuk som jag inte får nog av att se på och leka med! :-P


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Milfy)

    Ja men om han har ståkuk så blir man ju ordentligt kåt, det är ju så läckert att se, smaka och känna på en riktigt hård kuk....och bara för mig!

  • Anonym (89:an)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-01 02:31:41 följande:

    För att om jag är kåt och sedan ser jag den och killen har stånd så ser jag ju att han är kåt och det gör mig kåtare att se en kåt person när jag är kåt. Förstår du?


    Tror jag förstår.
  • Anonym (mm)

    Det varierar, röstade aldrig tänkt på det, men varierar oerhört!! Beror på på vilket humör jag är, ibland vill jag se, leka, röra, suga innan...men ibland vill jag bara ligga o mysa, inte se eller röra i kuken. Då bara kyssas o smekas, helst med lampan släckt, och låta honom styra. Då vill jag inte bli fingrad och inte prata snusk/ annat lek, då är det mycket känslor istället och blir helt magiskt när han äntligen låter kuken röra i mig, försiktigt... Och kärleksfullt, romantiskt. :)

Svar på tråden En fråga till tjejer.