• Anonym (-)

    fula kvinnor som vill ligga med snygga män, här är knepet.

    Observera, funkar bara för tjejer. Speciellt om man är ung.
    Att fula vill ha fula är en myt förstås. Fula tjejer har svårare att hitta snygg kille än om det vore tvärt om. Knepet är nämligen; hitta snygga men OSOCIALA killar.

    Säg en kille i 20års åldern som är polare med 4 st han känt sen gymnasiet och på arbetet är alla 40+ så ingen kontakt med dem. Eftersom han inte har en hög social status blir han nobbad av snygga brudar. Ni har väl hört tjejsnacket "han är jättesöt, men han är ju värsta nörden han har ju inte vänner"?
    Det kanske mycket väl är så att ingen har tänkt på honom, eftersom han inte syns i sociala sammanhang. Tjejer värderar social status högre än killar tror, så de själva har svårt att inse det och KANSKE tror de blir nobbade pga deras utseende.

    Dessa killar har låg självkänsla och längtar efter kärlek. Som mindre snygg tjej ska man ta kontakt med dessa killar via facebook.

    Tänk på:
    * var trevlig, men släng ändå ut dig något arrogant någon gång så det blir mer troligt och inte verkar som ett "trevligt spel"
    * en kille som aldrig haft flickvän har säkert planerat vad han vill göra med en, gissa och lyft fram alla förslag du tror just denna kille är intresserad av/drömt om.

    Hips vips är han "hjärntvättad". Han är säkert inte intresserad av dig i grund och botten, utan han är intresserad av motsatta könet och tankarna vad man kan göra med motsatta könet. Dock var han i ett sådant tillstånd innan så blev tagen på sängen, både psykiskt och praktiskt.

    Detta blir inget långvarigt förhållande eftersom han snart inser att det inte är dig han vill ha, och på vägen har han fått en självförtroende-boost och skaffar en tjej i hans smak.

  • Svar på tråden fula kvinnor som vill ligga med snygga män, här är knepet.
  • Anonym (Man)

    Vad har du för belägg för att detta fungerar i praktiken?

  • Anonym (-)
    Anonym (Man) skrev 2014-10-31 17:45:00 följande:

    Vad har du för belägg för att detta fungerar i praktiken?


    Jag har provat det själv. Har inte genetiskt fula drag, utan färgade håret en färg jag inte passar i och klädde mig väldigt fult. Sedan drog jag till en främmande stad en månad, gjorde ny facebook under falskt namn. Har en kompis i kommunen som tipsade om killar.

    4 av 5 nappade. Den som inte nappade verkar ha social fobi
  • Anonym (-)
    thoase1 skrev 2014-10-31 17:47:04 följande:

    Något du har upplevt och testat?


    Kolla svaret nedanför
  • thoase1

    "Har inte genetiskt fula drag", men då ser du väl halvhyfsad ut och inte som en träskpadda?


    Man is the cruelest animal. - Friedrich Nietzsche
  • Anonym (Ö)

    Vem är snygg och vem är ful och vem ska bedömma det?

  • Anonym (-)
    thoase1 skrev 2014-10-31 17:50:55 följande:

    "Har inte genetiskt fula drag", men då ser du väl halvhyfsad ut och inte som en träskpadda?


    Ändå oattraktivt och inget en snygg kille i ett normalt psykiskt tillstånd skulle föredra.

    Om jag hade gått med det röda håret (är solbränd, gyllene brun) och dom fula kläderna på en krog och raggat på en kille i samma snygghetsskala, det hade blivit nobben innan jag ens hunnit prata med honom..
  • Anonym (Hm...)

    Så du ser lite ofördelaktig ut en sväng - och kommer och ska tala om för oss genuint fula hur man gör? Fy fan vad blåst och arrogant...

  • Anonym (-)
    Anonym (Hm...) skrev 2014-10-31 18:45:04 följande:

    Så du ser lite ofördelaktig ut en sväng - och kommer och ska tala om för oss genuint fula hur man gör? Fy fan vad blåst och arrogant...


    Oattraktiv kan man vara på olika sätt. En ful stil förtränger ett vackert ansikte.
  • Anonym (belzebub)

    TS
    Funkar säkert.. om nu inte kvinnan är äckligt smällfet..

    Så spelar det ingen roll hur ful du är som kvinna.. Sära på benen och det finns alltid någon som vill fylla..

    Annars är dubbel-bag metoden bra.
    En påse över den fula kvinnan och en på sig själv.. Faller påsen på den fula kvinnan av.. Så är man skyddad av att man själv har en påse över huvudet och slipper se... Därav dubbel-bag metoden

    Som sagt....
    Sära på benen och det står minst 20killar på rad.. alla de 20 är inte fula..

Svar på tråden fula kvinnor som vill ligga med snygga män, här är knepet.