• Anonym (Lurar­en)
    Äldre 31 Oct 21:56
    39490 visningar
    73 svar
    73
    39490

    Försöker lura till mig ett barn! Stoppar in sperma med fingrarna.

    Jag önskar nästan att jag bara försökte provocera, men så är det inte. Min partner vill inte ha barn riktigt än, men vill börja försöka om några månader. Min partner är medveten om att jag inte äter p-piller så jag lurar honom inte på det sättet. Vi kör avbrutna samlag och han kommer alltid på mig. Efter att han kommit så försöker jag stoppa in sperman. Jag tvivlar på att det ens går att bli gravid på det sättet, men jag kan ändå inte sluta göra det.

    Ibland känner jag också att det bästa är att vänta några månader innan vi börjar försöka, men oftast känner jag att det enda jag vill är att bli gravid.

    Jag inser att det låter som om jag är väldigt ung, men det är jag inte. Jag närmar mig 30 år och har varit tillsammans med min partner i många år.

    Först och främst undrar jag om det går att bli gravid genom att stoppa in sperma med fingrarna? Sedan undrar jag vad ni tänker om det jag gör?

    Min partner känner också längtan efter barn, så det finns ingen risk att han skulle vilja att jag gör abort om jag blev gravid. Jag är rätt övertygad om att han skulle bli väldigt glad.

  • Svar på tråden Försöker lura till mig ett barn! Stoppar in sperma med fingrarna.
  • Anonym (vvvvv­)
    Äldre 31 Oct 22:09
    #1

    Om det går eller inte ska vi inte ens spekulera i. Allvarligt ts. Ska du lura dig till ett barn. Fy.

  • Anonym (signe­)
    Äldre 31 Oct 22:13
    #2

    Fult spel. Skulle det mot förmodan bli till graviditet så får du leva med vetskapen att allt började med fult spel o det är ingen fin känsla kan jag lova.  Och ja, möjligt är det.

  • Anonym (Lurar­en) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 22:23
    #3

    Ja det här var väll ungefär de reaktioner jag väntade mig. Om det väl hände så tror jag nog ändå att jag skulle vara ärlig och berätta.

    Ja jag inser nog själv att det jag gör är fel. Men med tanke på att han är medveten om att vi inte använder något skydd så är han ju ändå medveten om att det finns en risk att jag skulle bli gravid.

  • Anonym (...)
    Äldre 31 Oct 22:24
    #4

    Så du planerar ett liv tillsammans med din "partner" och tänkte att du ska börja det med att luras. Känns ju lite osunt tycker jag.

  • Anonym (Hmm)
    Äldre 31 Oct 22:33
    #5

    Jag tycker inte att det är sjyst att luras. Men tänkte ändå på hur du skulle kunna göra det på ett bättre sätt.

    Vet inte när ni brukar har sex på dygnet och inte om ni myser efter eller så. Men har du möjlighet så skrapa ihop sperman och fyll i en pippet, spruta upp i slidan och kanske stoppa upp en tampong för att hålla det inne? Eller typ en svamp som en del använder som tampong. :)

  • Äldre 31 Oct 22:37
    #6

    Fast sen när vart ett avbrutet samlag säker sex?


    Du kan ju lika gärna bli gravid pga det så vill inte din kille ha barn ska han köra med kondom...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Lurar­en) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 22:44
    #7
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-31 22:33:32 följande:

    Jag tycker inte att det är sjyst att luras. Men tänkte ändå på hur du skulle kunna göra det på ett bättre sätt.

    Vet inte när ni brukar har sex på dygnet och inte om ni myser efter eller så. Men har du möjlighet så skrapa ihop sperman och fyll i en pippet, spruta upp i slidan och kanske stoppa upp en tampong för att hålla det inne? Eller typ en svamp som en del använder som tampong. :)


    Haha, det här var ju definitivt inte ett svar jag väntade mig! Ja jag har förstått att det är en mer effektiv metod, men jag vill på något sätt inte dra det för långt. Känns som om jag passerat gränsen om jag börjar använda en spruta för att spruta upp sperman. Jag försöker inte heller specifikt pricka in äl, utan tänker mer att "händer det så händer det".

    Men tack för tipset iaf! Jag uppskattar att höra allas åsikter. Jag tänker nog att ifall alla tycker det är jättehemskt det jag gör så kanske jag själv också inser det. Men oftast har jag inte ens dåligt samvete efter att jag gjort det. Vet ju dock inte hur jag skulle reagera om jag väl blev gravid!
  • Anonym (Lurar­en) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 22:49
    #8
    Frontline skrev 2014-10-31 22:37:46 följande:

    Fast sen när vart ett avbrutet samlag säker sex?


    Du kan ju lika gärna bli gravid pga det så vill inte din kille ha barn ska han köra med kondom...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Jag har förstått det som att det är en relativt säker metod så länge mannen inte "råkar" komma lite i kvinnan.

    Men han är fullt medveten om att det finns en risk/chans. Jag har sagt att om han vill vara säker så får han se till att använda kondom. Så han är ju uppenbarligen beredd att ta den risken iaf.
  • Äldre 31 Oct 22:53
    #9
    Anonym (Luraren) skrev 2014-10-31 22:49:58 följande:
    Jag har förstått det som att det är en relativt säker metod så länge mannen inte "råkar" komma lite i kvinnan.

    Men han är fullt medveten om att det finns en risk/chans. Jag har sagt att om han vill vara säker så får han se till att använda kondom. Så han är ju uppenbarligen beredd att ta den risken iaf.
    Nja att det är relativt säkert vill jag inte hålla med om..
    Jag är själv en man och för mig har det ibland kommit en liten försats som man inte alltid känner av och det räcker...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Lurar­en) Trådstartaren
    Äldre 31 Oct 23:00
    #10
    Frontline skrev 2014-10-31 22:53:13 följande:
    Nja att det är relativt säkert vill jag inte hålla med om..
    Jag är själv en man och för mig har det ibland kommit en liten försats som man inte alltid känner av och det räcker...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Jag har förstått det som att det typ inte är några spermier i försatsen. Men jag kanske har fel. Då kanske det händer även om jag slutar stoppa in sperma.
Svar på tråden Försöker lura till mig ett barn! Stoppar in sperma med fingrarna.