• habiti

    14 cm och smal kuk får kvinnor att fly i panik.

    så är det.

    knappast att en kvinna fantiserar om en 14 cm smal kuk när hon pullar.
    ser nån kvinna min kuk så blir hon besviken.
    jag kan inte göra det skönt för en kvinna med en sådan liten kuk.
    tjejen vet att hon kan få en kille med större kuk.

    förstår ni kvinnor vilken lyx ni har med eran fitta? en fitta behöver inte vara stor, liten, se ut på ett visst sätt etc, era fittor blir accepterade av alla, tillskillnad från våra kukar som måste vara på ett speciellt sätt.

  • Svar på tråden 14 cm och smal kuk får kvinnor att fly i panik.
  • Frontline

    Kuken är inte allt, du är väl född hoppas jag med både händer och mun?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Odjuret

    Jag är nyfiken på vad du vill åstadkomma med dina återkommande trådar. Alla behandlar samma ämne om och om igen. Vill du höra att du är ful och värdelös? Är du seriös? Om du inte är seriös så förstår jag inte vad du vinner på att vara oseriös med något så uppenbart ointressant...

  • Anonym (Tjej)

    Alltså ge dig. Mitt nyaste ragg har smal kuk som är snäppet under medel (13-14 cm lång) och han är superhet. Fantiserar om honom hela tiden.

  • Alexandre Nayle

    14cm är ju (typ) medel, har jag hört. Så de flesta kukar får kvinnor att fly i panik? Tja....beror väl på situationen...

  • Anonym (K)

    Du vet vart det som brukar kallas för G-punkten (trots att den "enligt studier" inte finns) sitter va? 

    Googla det - dit når fan en 14 centimeters kuk också!

    Min Lelo Ina (en rabbit-style vibrator) är 5 centimeter grov och 11 centimeter lång (den delen som ska vara I kroppen alltså, inte inklusive handtaget) och den kan jag komma av utan att ens använda klitoris-vibben. Och din kuk är alltså större än så. 

    Vad ÄR det egentligen du har problem med? Raggar du bara på ytliga småtjejer och bimbos? Sluta med det, så löser det sig. 

  • Common sense
    Odjuret skrev 2014-11-01 01:43:16 följande:

    Jag är nyfiken på vad du vill åstadkomma med dina återkommande trådar. Alla behandlar samma ämne om och om igen. Vill du höra att du är ful och värdelös? 


    Börjar tro att det är så det är...

    TS verkar känna ett behov av att få bekräftat hur underlägsen alla andra han är. Måste vara jobbigt att gå omkring och tycka synd om sig själv hela tiden.
  • manfrsthlm

    din lilla skinnspik är inte mkt och hänga i granen...du får kompensera med tunga och fingrar istället finns nog kvinnor som gillar det om du söker...lycka till


    KIK: KRILLESTHLM1
  • NeaMaja

    tror nått annat ligger bakom om dom nu "flyr" 14 cm kuk är good shit så vettefan va du har hittat för brudar, vill väl ha monster pga deras grottor?Skål

Svar på tråden 14 cm och smal kuk får kvinnor att fly i panik.