• leg4

    Att göra helikoptern?

    Jag antar att de flesta män på detta forum brukar göra helikoptern d.v.s. när man står naken och snurrar sin penis som en propeller genom att snurra på höfterna.

    Tyvärr har jag stora problem med att göra detta. Jag har en extremt liten penis, ca. 2 centimeter i slakt tillstånd och 7 cm när jag har stånd. Detta ger mig stora problem när jag skall göra helikoptern eftersom min penis fastnar i pungen.

    Har ni något tips om hur man gör helikoptern när man har liten penis eller måste jag börja äta mediciner som får min penis att växa?

  • Svar på tråden Att göra helikoptern?
  • Anonym (miss me)

    Hahaha...men alltså, varför ska du göra helikoptern då?! Testa gör elefanten istället, om kuken nu snurrar ihop sig med pungen! 

  • leg4
    Anonym (miss me) skrev 2014-11-01 14:36:41 följande:

    Hahaha...men alltså, varför ska du göra helikoptern då?! Testa gör elefanten istället, om kuken nu snurrar ihop sig med pungen! 


    Hur gör man elefanten? Jag har aldrig hört talas om det.

    Anledningen till att jag gör helikoptern är att det är väldigt skönt. Det ger en skönt vibrerande känsla i kuken och det blir nästan som en kall fläkt som blåser i ansiktet.
  • Anonym (1,10)
    leg4 skrev 2014-11-01 14:51:31 följande:
    Hur gör man elefanten? Jag har aldrig hört talas om det.

    Anledningen till att jag gör helikoptern är att det är väldigt skönt. Det ger en skönt vibrerande känsla i kuken och det blir nästan som en kall fläkt som blåser i ansiktet.
    Hur kort är du om det fläktar i ansiktet?
  • leg4
    Anonym (1,10) skrev 2014-11-01 16:29:45 följande:

    Hur kort är du om det fläktar i ansiktet?


    Jag är ganska kort, typ 1,55 meter
Svar på tråden Att göra helikoptern?