• Anonym (Mamma)

    Min bebis var en fis :-(

    Jag har gått runt och sagt till folk i några veckor att jag är gravid. Min mens slutade komma och jag hade haft sex med min kille utan kondom. Jag gjorde iget graviditetstest men jag kunde förstå ändå att jag var gravid. Jag blev rundare och magen började växa snabbare på väldigt kort tid. Folk var gladanoch särskilt mamma och pappa men framförallt min kille. Vi skulle ändligen bli en liten familj. Varje dag lyssnade han på min mage för att "höra" bebisen. Ibland inbillade han sig att det var sparkar han kände men jag förklarade då för honom att så inte car fallet eftersom att det var för tidigt för att känna sparkar. Så helst när jag skulle walla en barnmorska som hämtade en läkare bilen säger "men du är inte gravid, du har bara gaser som samlats i tarmarna samt en hel del förstoppningar". De gav en tablett vilken fick mig att släppa ut gaserna. Jag var inte gravid. Jag var bara gasig....bebisen var en fis.... mår så dåligt. Skäms för att berätta detta för släkt och vänner. Min kille är besviken.

  • Svar på tråden Min bebis var en fis :-(
  • Anonym (mamma2)

    Och vart hade mensen tatt vägen???? Går ju o säga att läkaren inte hitta något fostret....

  • Anonym (Hmm)

    Gör man inte ett graviditetstest för att få det svart på vitt.?? Hade aldrig kunnat säga att jag var gravid om jag inte visste säkert :/

  • Olympia

    Jisses.


    Nästa gång du tror att du är gravid så ta ett gravtest innan du talar om det för alla och envar.

  • Anonym (Mamma)

    Aja, skitsamma. Ska inte ta ut något på förhand till nästa gång. Har skickat ut några sms till vänner och sagt att jag fått missfall

  • Anonym (juhuu!)

    Fredag var igår, men visst piggar det upp med en lördags tråd också! :)

Svar på tråden Min bebis var en fis :-(