• frumamma

    Vill hitta pappas halvbror?!

    Pappa har först nyligen (är 66 år) fått veta att han ska ha en halvbror. Pratade med min faster om det idag. Fick namnet på den halvbrodern. Bosse.

    Det vill säga, min farfar Gustaf Vilhelm Valdemar Hellström (19031222), oäkta son till Hulda Maria Hellström(18860114) (gift Pettersson) har denna Bosse sedan innan äktenskapet med min farmor Elsa (19220414) (född Grankvist). Elsa och Gustaf fick 7 barn tillsammans. 1 dog innan 1-års ålder - Leif Kåre Hellström.

    Bosse (antar vi) föddes i Stockholm. Lever han idag är han i så fall över 90 år och någon så gammal kunde jag inte hitta i Stockholm/övriga Sverige. Vet ej om han hette/heter Bo, eller Bosse, etc.

    Hjälp!

  • Svar på tråden Vill hitta pappas halvbror?!
  • Lizettee

    Har du hittat honom än?

    Du borde kunna hitta var han finns genom att bara enkelt ringa folkbokföringen och fråga vilka syskon din egen pappa har. Då kan dom säga ifall han lever, vad han heter, personnr. senaste adress osv. Genom det kan du få veta om han har barn också.

  • frumamma
    Lizettee skrev 2014-12-26 05:39:58 följande:

    Har du hittat honom än?

    Du borde kunna hitta var han finns genom att bara enkelt ringa folkbokföringen och fråga vilka syskon din egen pappa har. Då kan dom säga ifall han lever, vad han heter, personnr. senaste adress osv. Genom det kan du få veta om han har barn också.


    Hittade honom. Tyvärr död -1990 och bodde i af till moderns död ihop med henne... (1980 ca)
  • nevermind
    frumamma skrev 2014-12-26 07:59:39 följande:
    Hittade honom. Tyvärr död -1990 och bodde i af till moderns död ihop med henne... (1980 ca)
    Hur hittade du honom?
  • frumamma
    nevermind skrev 2014-12-26 08:02:59 följande:
    Hur hittade du honom?
    Via ancestry. Och redde ut de via Facebooksgrupp
Svar på tråden Vill hitta pappas halvbror?!