• Sis
    Äldre 3 Nov 00:27
    4577 visningar
    5 svar
    5
    4577

    Bra barnläkare, Stockholm

    Hej
    Kan nån rekomendera en bra barnläkare? vet inte riktigt vart man ska vända sig med en 5årig flicka som klagar på magont och illamåendeganska så ofta nu..
    tänkte en bra privat läkare som tar sig tid och kan verkligen något om sitt yrke.
    Är så trött på arroganta, stressade okunniga läkare så vet snart inte vad jag ska ta mig till snart. Funderar starkt på att söka vård utomlands för mitt barn...
    hon kan säga att hon har ont i magen, efter 3 minuter börjar hon gråta o skrika av smärta... smärtan varar nåra minuter sen lugnar hon sig... hon säger ofta att hon är illamående och känner att hon vill spy men inget händer.. Hon blir åksjuk vid längre sträckor och har mått illa och spytt men på sista tiden har hon ont oftare när vi är hemma.
    Snälla, dela med er av er erfarenhet!

  • Svar på tråden Bra barnläkare, Stockholm
  • Äldre 3 Nov 00:51
    #1

    Doktor Anders Nilsson

    www.alvabarnklinik.se/alva-barnklinik.html

    Han tar en på allvar.

  • Äldre 3 Nov 00:57
    #2
    leam skrev 2014-11-03 00:51:26 följande:

    Doktor Anders Nilsson

    www.alvabarnklinik.se/alva-barnklinik.html

    Han tar en på allvar.


    Dottern hade lunginflammation på mellanloben på höger lunga när hon var 7,5 år. Det hördes inte med stetoskop. Vi besökte vårdcentralen 3 ggr innan dr Nilsson remitterade till röntgen. Jag har en kollega vars son tyckte att det var tråkigt att fylla 18 år för då fick han inte gå till dr Nilsson längre.
  • Sis
    Äldre 3 Nov 03:45
    #3

    Tack så mycket för svaret!

  • Äldre 6 Nov 02:42
    #4
  • Äldre 4 Feb 20:41
    #5

    Alva barnklinik är bra! De har kunniga barnläkare och finns både vid nedborgarplatsen och sabbatsberg

    www.alvabarnklinik.se

Svar på tråden Bra barnläkare, Stockholm