• Anonym (skinn­y)
    Äldre 3 Nov 15:29
    25378 visningar
    47 svar
    47
    25378

    obehagligt ha sex med smal tjej?

    Jag undrar vad ni män tycker om smala kvinnor? (jag vet alla tycker olika)
    Jag är smal, har en hel del muskler men även mycket ben som sticker ut här och var. Har en ätstörning.
    Hur känns det och vad tycker ni om att ha sex eller vara intim med någon som är benig och "hård"?
    Jag personligen tycker ju inte om andras ben. Att krama någon som är benig är ju inte särskilt mysigt. Jag tycker ju om "mjuka" killar, inte tjocka men inte beniga och hårda.

  • Svar på tråden obehagligt ha sex med smal tjej?
  • Äldre 3 Nov 15:36
    #1

    Nu kan jag inte svara för männen, men jag är kvinna och smal (underviktig) dock utan ätstörningar eller något som tyder på ohälsa. De som jag varit med har inte klagat, snarare tyckt det varit upphetsande att kunna kasta runt mig litegrann samt att jag varit mindre än dem så de känt sig maskulina ;) Men naturligtvis har jag även mött män som föredrar mer att ta i och mer kurvor...smaken är ju som baken ;) Obehagligt..det tror jag inte att det är, även om jag tycker det är lite obehagligt att ha sex med smala män.

    Om det är ett orosmoment för dig, så tycker jag att du ska försöka sluta tänka på det :) De som vill ha sex med dig, kommer visa intresse :)

  • Anonym (!)
    Äldre 3 Nov 15:40
    #2

    Jag ville älskar att myser med en Skinny flicka, har en fantasi om detta, och jag är mjuk inte så där mycket, men nog till att det er mjukt

  • Anonym (Skinn­ylover­)
    Äldre 3 Nov 15:46
    #3

    Älskar skinny tjejer. Gärna skinny fast även med rumpa osv. Skinny med små bröst är sexigt. (Kanske peddovarning... men vafan rår inte för att tycka det, är inte så att jag tänder på barn för det!).

  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 3 Nov 16:02
    #4
    +1

    Som tjej har du alltid väldigt lätt att hitta killar/män som gillar dig vare sig du är mager, smal, mullig, tjock, tränad eller otränad. Du ser, mäns smak kan skilja sig väldigt mycket och många gillar alla slags kvinnokroppar. Den kvinnliga kroppen är fantastisk och underbar.

    Ätstörningar står dock knappast på pluskontot, tror de flesta delar denna uppfattning och ett gott råd är att försöka bli av med dem och lägga lite på hullet. Det är mysigt att krama en smal tjej men ännu mysigare att krama en fyllig överviktig tjej.

  • Anonym (F)
    Äldre 3 Nov 16:31
    #5

    Kan bara hålla med ovan - män är olika. Jag gillar generellt smalare/slankare/mer vältränade framför mulliga tjejer. Är själv lång, slank och har också höfter tex som sticker ut. :) Så länge det finns lite "motstånd" när man kramas - att det är lite tryck i kramen liksom. :)

    Ta hand om dig.

  • Äldre 3 Nov 16:37
    #6

    En slank och sund kvinnokropp är det ljuvaste för mig. 

    Ätstörning säger du. Det låter inte bra, men i och med att du känner till det så är det väl även något som du arbetar med?
    Det är lite märkligt med ätstörningar, den absolut vanligaste formen är den där folk äter på sig en övervikt men det anses knappt vara en ätstörning alls.

  • Anonym (Bella­mi)
    Äldre 3 Nov 16:41
    #7

    Kan bara svara för mig själv och jag är kvinna, mitt ex var extremt smal (så smal som tjejer är som är enligt modell ideal, såg nästan exakt ut som en tjej faktiskt....) och han var inte mysig. Kunde få blåmärken i ljumsken å tyckte inte så mycket om att ta på honom. Han var snäll men sexet var mediokert även fast jag kom....

    Mitt andra ex var normalbygd, gränsen till smal mem vältränad ha. var väl okej... .tände inte så mycket på honom heller.

    Min man som jag är tillsammans med idag är lite över normal med en liten bekväm ölmage, inte så synbar men han är mjuk och go å lite rund .underbar att ta på. Sexet är hett och otroligt passionerat. Älskar att ta på en lite större kille, har mindre komplex över mig själv också(är dock normalviktig) när jag får äleka med en som inte är "perfekt". Älskar hans kropp mycket mer än alla andra jag haft sex med..Helt perfekt... sen är väl frågan om de är pga att jag älskar honom så troligt mycket eller om de är att jag tänder mer på lite större killar :)

  • Alexan­dre Nayle
    Äldre 3 Nov 16:43
    #8

    Personligen gillar jag slanka, sportiga tjejer utan fett, helst med lite muskler och tight rumpa.

  • Äldre 3 Nov 21:36
    #9
    Anonym (skinny) skrev 2014-11-03 15:29:18 följande:

    Jag undrar vad ni män tycker om smala kvinnor? (jag vet alla tycker olika)
    Jag är smal, har en hel del muskler men även mycket ben som sticker ut här och var. Har en ätstörning.
    Hur känns det och vad tycker ni om att ha sex eller vara intim med någon som är benig och "hård"?


    Jag älskar det! Rent sexuellt blir jag bara kåtare ju smalare du är. Så om du är benig eller till och med sjukligt smal skulle jag bara ännu hellre vilja trycka in den i dig, med händerna greppandes runt dina blottade höftben tex.

    Men alla är olika, som med allt. En del gillar ju tjockisar. Och hurvida jag skulle vilja bli tillsammans med någon med grava ätstörningar vet jag inte. Skulle iaf inte uppmana någon att bli sjukligt smal då det är osunt för kroppen, men just knullet blir SÅ mycket skönare då jag tänder något så in i helvete på en sådan kropp. ;)
  • Äldre 3 Nov 22:13
    #10
    Anonym (skinny) skrev 2014-11-03 15:29:18 följande:

    Jag undrar vad ni män tycker om smala kvinnor? (jag vet alla tycker olika)
    Jag är smal, har en hel del muskler men även mycket ben som sticker ut här och var. Har en ätstörning.
    Hur känns det och vad tycker ni om att ha sex eller vara intim med någon som är benig och "hård"?
    Jag personligen tycker ju inte om andras ben. Att krama någon som är benig är ju inte särskilt mysigt. Jag tycker ju om "mjuka" killar, inte tjocka men inte beniga och hårda.


    Är iof kvinna med mjuka former men - jag bara ääälskar smala män!! Tycker om att känna det hårda mot mitt mjuka....kan absolut tänka mig att det är så för män i min situation - att de ääälskar att vara med en smal kvinna Drömmer!!!
    "Amare et sapere vix deo conceditor"
Svar på tråden obehagligt ha sex med smal tjej?