• Anonym (Cissi)

    För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

    Hej

    Först måste jag understryka vad denna tråd inte här:
    - Det är inte en tråd om hur stor kuk var och en önskar ha sex med. 
    - Det är inte en tråd om när en kuk blir för liten (eller stor)
    - Det är inte en tråd för män att gnälla eller ynka sig i

    Tråden är:
    - För kvinnor att skriva i (ni män får läsa - det är ok)
    - För kvinnor som går igång på välutrustade män
    - Att dela med sig om erfarenheter 
    - Ge tips och råd (om det finns)'
    - Kanske främst att försöka sätta ord på vad det är som gör att du (vi) går igång på män med lite mer utrustning i brallan

    Ok - klart och tydligt nog? Jag kan börja.

    Som ni redan fattat så är detta min fetisch. Jag har alltid haft en "hemlig" dragning till välutrustade män. Det är något med det visuella och råa i en stor snopp som tänder mig på alla cylindrar. Visst känns det mer att få nåt stort i sig men jag skall ärligt säga att själva juckandet och penetrerandet i sig självt inte nödvändigtvis är skönare än med en medelpenis eller en som är något under genomsnittet. Det är hela grejen och upplevelsen som tänder mig. Innerst inne så handlar det nog om utstrålningen och självsäkerheten hos en man som jag uppskattar. Jag tycker att det är extremt manligt, maskulint och attraherande. Min erfarenhet är att dessa saker ofta går hand i hand. Män som vet att dom är välutrustade blir mer självsäkra, bekväma och "handfasta" i mötet med en kvinna. Dom vet väl att dom inte behöver oroa sig för eventuell avsaknad av centimetrar. Det här betyder ju naturligvis att även en man med en medelpenis och enormt självförtroende och bekvämt förhållningssätt till en kvinna också kan framkalla en sådan attraktion. Absolut. Och jag har också upplevt det. 

    Men en stor kuk tillför något mer. Det är extremt upphetsande att sen stor lem fullt erigerad. Förväntan. Att få känna och uppleva. Mina orgasmer är fler och mycket starkare i möten med välutrustade. Känslan i mig bidrar men det är hela upplevelsen och upphetsningen som gör det. 

    Det brukar heta att man hellre väljer en medelstor snobb och en man som vet vad han gör med den istället för en stor kuk som fumlar och tror att enbart in och ut räcker. Jag håller med om det. Det är bara det att jag aldrig träffat någon välutrustad älskare som varit den dålig älskare. Ofta är dom mer erfarna och försiktiga. 

    Jag tycker mig kunna se på hållningen, framtoningen och hur en man för sig att han är välutrustad. Det är väldigt pirrigt och något som jag roar mig med dagligen. Möten i affärssammanhang. På stan, på restauranger i affärer osv. Tankarna och funderingarna finns alltid med mig. Jag betraktar alltid män och tittar på deras hållning och utstrålning. De älskare som jag träffat har alltid bedömts inledningsvis på detta sätt. I det flesta fall har det visat sig stämma. Några gånger har dom varit rätt genomsnittliga istorlek och jag har nästintill blivit förvånad dessa gånger. Men nöjd då också.

    Låt mig säga det direkt. Jag har aldrig dissat någon eller kommer att göra det, för storleken på hans organ. Never. Jag har heller aldrig varit besviken efteråt pga av storleken. Har jag varit besviken har det haft med något annat att göra. Ibland till och med pga av mig själv. Jag har träffat ett antal män med medelstorlek som har varit väldigt duktiga älskare och gett mig sköna orgasmer. 

    Jag kan tänka mig att min fetisch är som vilka andra kickar som folk går omkring med. Man kan gilla mörkhåriga med gröna ögon och gå i gång alldeles enormt på det. Men ändå uppskatta möten med blonda blåögda. Män kan gå igång enormt på kvinnor i sexiga stayups och negligeer men ändå gärna ha sex med en helt naken kvinna. 

    Jag uppskattar en snygg, välklädd man med sting i blicken, fast handslag och stor kuk.

    Nu är det din tur syster.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-04 09:09
    Ser att jag skrev "medelstor snobb"...skall ju vara medelstor snopp förståss

    Man kan väl kanske gå igång på medelstora snobbar också...men det är en annan diskussionstråd.

  • Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
  • Anonym (Cissi)

    Jaha...snacka om att vara ensam om denna egenhet  *skratt* . Eller är det bara så att när inte killar är välkomna att skriva om detta ämne så dör det?

    Det är väl bara jag då  Förvånad

  • kivirush

    Hej hej.

    Här har du en till. ????

    Och jag håller med dig i det mesta du skriver. Det är mest det visuella och hur det känns att hålla i en och hantera en kuk som jag inte får handen runt. Jag tänder mer på en riktigt grov än en som är riktigt lång.


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Frida)

    Jag håller också med, men har aldrig testat en jättestor. Stackars mig!

  • villaste

    Jag gillar stora med, men det är även för penetrerande sex, älskar känslan och kan komma på nån minut bara

    Suga föredrar jag en lite mer normal variant så man kan få in den djupt

  • Anonym (Q)

    Mannen och hans egenskaper är absolut viktigast.
    Om det är en man som tänder mig så får denne man även gärna vara välutrustad. Det absolut viktigaste för mig i så fall är grovleken och gärna att han har ett stort ollon. Längden är dock helt underordnad men en alltför lång kan helt klart ställa till problem för mig. 
    Håller med om att det är det visuella, och känslan när jag leker med den med händer och mun, som tänder mig mest.
    Hur det känns rent fysiskt i fittan är inte någon avgörande skillnad (analt däremot så är det ju absolut en tydlig skillnad...).
    Känslan och framförallt tyngden är det som tänder mig mest när jag med mina händer leker med en grov.

    Däremot har jag inte riktigt samma erfarenhet som TS när det gäller de personliga egenskaperna hos välutrustade män. Många av dem verkar inbilla sig att jag ska bli mera tillfredsställd bara pga av storleken på hans kuk.
    Så är det ju inte!
    Men pga att en del av dem verkar tro det så orkar/vill de inte anstränga sig utan tror att jag ska göra jobbet och att jag ska bli tillfredsställd bara av att jag får hålla på med hans kuk, eller bli knullad av hans kuk, medan han bara kan vara passiv. Men det räcker inte för mig.
    En del välutrustade verkar inbilla sig att jag ska bli imponerade av dem, eller av deras kuk, när den är stor. Men för mig är det direkt avtändande om de liksom framhåller eller visar upp sin storlek och liksom förväntar sig bekräftelse på att jag ska bli imponerad.

  • Lever så
    Anonym (Q) skrev 2014-11-06 09:27:16 följande:

    Mannen och hans egenskaper är absolut viktigast.

    Om det är en man som tänder mig så får denne man även gärna vara välutrustad. Det absolut viktigaste för mig i så fall är grovleken och gärna att han har ett stort ollon. Längden är dock helt underordnad men en alltför lång kan helt klart ställa till problem för mig. 

    Håller med om att det är det visuella, och känslan när jag leker med den med händer och mun, som tänder mig mest.

    Hur det känns rent fysiskt i fittan är inte någon avgörande skillnad (analt däremot så är det ju absolut en tydlig skillnad...).

    Känslan och framförallt tyngden är det som tänder mig mest när jag med mina händer leker med en grov.

    Däremot har jag inte riktigt samma erfarenhet som TS när det gäller de personliga egenskaperna hos välutrustade män. Många av dem verkar inbilla sig att jag ska bli mera tillfredsställd bara pga av storleken på hans kuk.

    Så är det ju inte!

    Men pga att en del av dem verkar tro det så orkar/vill de inte anstränga sig utan tror att jag ska göra jobbet och att jag ska bli tillfredsställd bara av att jag får hålla på med hans kuk, eller bli knullad av hans kuk, medan han bara kan vara passiv. Men det räcker inte för mig.

    En del välutrustade verkar inbilla sig att jag ska bli imponerade av dem, eller av deras kuk, när den är stor. Men för mig är det direkt avtändande om de liksom framhåller eller visar upp sin storlek och liksom förväntar sig bekräftelse på att jag ska bli imponerad.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Q) skrev 2014-11-06 09:27:16 följande:

    .

    Däremot har jag inte riktigt samma erfarenhet som TS när det gäller de personliga egenskaperna hos välutrustade män. Många av dem verkar inbilla sig att jag ska bli mera tillfredsställd bara pga av storleken på hans kuk.
    Så är det ju inte!
    Men pga att en del av dem verkar tro det så orkar/vill de inte anstränga sig utan tror att jag ska göra jobbet och att jag ska bli tillfredsställd bara av att jag får hålla på med hans kuk, eller bli knullad av hans kuk, medan han bara kan vara passiv. Men det räcker inte för mig.
    En del välutrustade verkar inbilla sig att jag ska bli imponerade av dem, eller av deras kuk, när den är stor. Men för mig är det direkt avtändande om de liksom framhåller eller visar upp sin storlek och liksom förväntar sig bekräftelse på att jag ska bli imponerad.


    Det är det här som förvånar mig. I alla dessa storlekstrådar så framgår just det du beskriver som nästintill en norm. Har killen en stor kuk så är han egoistisk, lat och tror att det räcker med att han trycker in kuken för att man skall komma till himlen. Visst är det inte alls så det funkar. Och jag har aldrig träffat en välhängd man som varit på det sättet heller. Är det faktiskt era erfarenheter? De killar som ev gör så är inget att ha...det håller jag med om. Men återigen, jag har inga erfarenheter av en sån man. Tvärtom måste jag säga. De välhängda män som jag har fått det stora nöjet att knulla med har i regel varit fantastiska älskare. Jag antar att det har att göra med deras erfarenhet. Det finns alltid undantag men jag inbillar mig att en attraktiv kille med utstrålning, självförtroende och stor kuk knullar mer än andra. Alltså skaffar dom sig lite mer erfarenhet och erfarenhet ger oftast även kunskaper. Det är i alla fall mina upplevelser.
  • Anonym (Stoor)

    Min man har 28cm hård... (Fick fel dos hormonspruta när han var liten) Kan inte säga att jag har en fetish för det utan det "kom på köpet" när vi blev tillsammans. Har dock väldigt svårt att kunna ha sex i vissa positioner då han kommer alldeles för långt in i en och det lätt gör ont då.

    Visst tänder jag på den & jag kommer nog föralltid tycka att alla andra har små snoppar :P

  • Anonym (/)

    Jag har en stor kuk och det verkar "synas" på mig även om jag inte har tajta brallor. Jag har lätt att träffa tjejer. Samtidigt så vet jag vad tjejen är ute efter ganska snart.
    Min erfarenhet av tjejer som gillar mig för att jag har en stor kuk är att dom är lite lata. Dom vill bara "recieve". Jag fattar varför en del tjejer känner sig objektifierade.

  • HäckHäxan
    Anonym (Cissi) skrev 2014-11-06 07:59:11 följande:
    Jaha...snacka om att vara ensam om denna egenhet  *skratt* . Eller är det bara så att när inte killar är välkomna att skriva om detta ämne så dör det?

    Det är väl bara jag då  Förvånad
    Tror absolut inte att du är ensam alls, finns garanterat många fler.

    Jag hamnar nog i nått mellan land typ, jag älskar att se dem, men jag strävar inte efter att ha sex med dem. Jag är för liten typ. Sen tycker jag inte män med stora kukar är särskilt bra i sängen alls, mer tvärtom, de är så inne på att de har stora kukar och att det minsann räcker så resten av allt som sex är verkar ha gått dem förbi helt. Jag ogillar grova kukar iaf om tanken är att jag skall få orgasm med dem i mig, de orgasmerna blir lama, för kuken spänner ut mig för mkt, min kropp kan inte jobba som den vill vilket gör att orgasmen inte alls blir lika skön helt enkelt.

    På samma sätt så gillar jag att bli brutalt påsatt utan hämningar och det funkar inte med en välutrustad man på samma vis som med normalutrustad man. För mig är det tex viktigare att kuken är stenhård, jag föredrar 12-14 cm stenhård kuk i alla lägen framför en större som inte blir lika hård. Svårt att förklara, men en stor kommer inte åt samma punkter inne i mig som en mindre gör och jag älskar att bli och vara penetrerad.

    Jag vet även att kroppen vänjer sig till viss del med en större, även om det kan ta tid, men känslan blir ändå inte samma för mig. Om jag tycker någon på riktigt så dissar jag såklart inte personen bara för att han har större kuk, men jag uppskattar enormt om han är väldigt fingerfärdig då så att han faktiskt kan ge mig orgasmer som jag kan njuta fullt ut av. Vilket jag ju gillar oavsett storlek på kuken, jag älskar fingerfärdiga män helt enkelt.

    Tycker det är intressant med olika erfarenheter också. =) Jag tycker tex att många stora kukar tar mycket längre tid på sig för att nå orgasm ( är absolut fullt medveten om att det inte är mer än bara min personliga erfarenhet och att det inte gäller alla ) I vilket fall, jag är en hetsig person och jag är inte mkt för att ligga och skava i timmar och absolut inte med en gigantisk kuk i mig. Jag har dessutom ganska liten mun, så stora är svårare att suga så som jag vill och jag älskar att suga kuk, det är något jag blir kåt av. Så även om jag absolut kan älska att se och röra vid stora kukar och formligen älska det. Så vet jag ju med mig att jag avgudar och älskar mindre kukar också. Så rent ytligt och visuellt så ja stora kukar är härliga att se, jag kan absolut gå igång på det utan att blinka. Men jag hade aldrig medvetet letat efter en man med stor kuk för att dela livet med. Skulle jag annonsera efter en man så hade det stått medelkuk uppskattas i den annonsen typ och påpekat vikten av att han blir stenhård framför allt typ.

    Nu tycker jag allt det där är rätt oviktigt om jag verkligen tycker om någon, det är så otroligt många mer saker som skall klaffa som är av absolut större vikt för min del. Solig
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar