• Anonym (Tjej)

    Han fes på mig och jag bara känner hur känslorna faller bort mer och mer

    Min kille varmfes på mig idag. Jag har alltid tänt att jag jag älskar honom men helt ärligt så känner jag bara avsky just nu. Jag brukar göra "man tål allt när man är kär och älskar någon och allt är vackert, även e partnern bajsar eller hör plumsljud". Är jag galen eller i brist på kärlek som inte håller med?

  • Svar på tråden Han fes på mig och jag bara känner hur känslorna faller bort mer och mer
  • Anonym (hahahaha)

    Varmfes? Haha det har jag aldrig hört men utmärkt beskrivet
    Han gjorde det väl inte med flit?

    Kan säga att jag när jag var dålig i magen (kom plötsligt) ville springa iväg på toa med dåvarande killen höll kvar och ville gosa och när han tryckte till på magen kom en fis och det blev en materialare kan jag säga.
    En tjusig bajrand på hans lår blev det.
    Gick bra ändå, vi är ex nu men inte pga det

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (D) skrev 2014-11-04 21:51:42 följande:

    Vad är "varmfes"?


    Fisa varmt och när det luktar
  • LaLola
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-04 21:58:00 följande:
    Fisa varmt och när det luktar
    Man kan alltså fisa kallt o luktfritt? Drömmer
  • Anonym (Tjej)
    LaLola skrev 2014-11-04 22:05:51 följande:

    Man kan alltså fisa kallt o luktfritt?


    Nej men ljummet och luktfritt. Tack för ditt inlägg, nu vet vi iaf att du fjärtar varmt med lukt....
  • LaLola
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-04 22:11:34 följande:
    Nej men ljummet och luktfritt. Tack för ditt inlägg, nu vet vi iaf att du fjärtar varmt med lukt....
    Jajjemen! Gud så hemskt va?!
  • Anonym (***)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-04 22:11:34 följande:
    Nej men ljummet och luktfritt. Tack för ditt inlägg, nu vet vi iaf att du fjärtar varmt med lukt....
    Gör slut med honom, du är nog inte riktigt mogen för ett förhållande.
  • Anonym (D)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-04 22:11:34 följande:
    Nej men ljummet och luktfritt. Tack för ditt inlägg, nu vet vi iaf att du fjärtar varmt med lukt....
    Men alltså, hur vet man det? Kollar du andras fisar? Eller känner på dina egna?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (D) skrev 2014-11-04 22:17:24 följande:

    Men alltså, hur vet man det? Kollar du andras fisar? Eller känner på dina egna?


    Jag har väl egna? Jag är tillräckligt gammal och har fisit fler gånger än dagar jag levt. Samma sak med dig...du borde väl veta?
  • Anonym (Tjej)
    LaLola skrev 2014-11-04 22:13:45 följande:

    Jajjemen! Gud så hemskt va?!


    Ja det var ju en obehövlig info. Jag brukar lösa dina inlägg så nu kommer jag associera dig med det
  • LaLola
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-05 09:20:44 följande:
    Ja det var ju en obehövlig info. Jag brukar lösa dina inlägg så nu kommer jag associera dig med det
    Wow vad fränt. Och vet du vad; jag brukar bajsa så det luktar också.
  • Storosten

    Man kan alltså fisa kallt o luktfritt? Hahahaha klockrent!
    " Jag är tillräckligt gammal och har fisit fler gånger än dagar jag levt" Varmfisar?
    " Jag brukar lösa dina inlägg så nu kommer jag associera dig med det " LÖSA vad?

  • Mr Obvious

    Du måste inse att han ville busa, och det betyder att han gillar dig. Sådant gör man bara med någon man gillar, men det blir ju tokigt om den "drabbade" inte är på samma våglängd. Det finns någon annan tråd där det beskrivs hur par fiser på varandra, ger varandra "bävernävar" (tar fisen i handen och för upp den till näsan), och verkar ha väldigt roligt tillsammans. Det är naturligtvis inte alla som gillar sådant, och det får du försöka förklara för din kille.

  • Jennie med ie
    LaLola skrev 2014-11-05 22:58:02 följande:
    Wow vad fränt. Och vet du vad; jag brukar bajsa så det luktar också.
    Va??????????????????????Skrikandes
Svar på tråden Han fes på mig och jag bara känner hur känslorna faller bort mer och mer