• Myc

    Barn födda okt-dec 2014

    Välkomna att prata bebis, barn, syskon, amning, föräldraskap och allt som hör till. Ett eller flera barn, ålder och ort spelar ingen roll.

    Det viktigaste är att vi respekterar varandras olikheter


  • Svar på tråden Barn födda okt-dec 2014
  • isabellab

    Jag springer i trappor så mycket jag kan och hoppas kunna ansluta inom några veckor :)

  • Skogsfrun

    Ansluter jag också. Man kan nog behöva lite goda råd såsmåningom. Första barnet kom för några veckor sedan.

  • Ssajko

    Fick första barnet här för snart 3veckor sen och det vore roligt med andra som är ungefär på samma ställe :)

  • Nerd

    Fick första barnet, dotter, 28/10 :)

    Nån mer än jag som fått mycket huvudvärk sen bebisen kom!? :O
    Min man säger att jag är spänd vilket iof kan stämma. Funderar också på om jag dricker för lite, blir ju sjukt törstig av att amma!
    Eller vad kan det bero på..Har aldrig huvudvärk annars.

  • Myc

    Åh amningstörsten hade jag glömt! Man blir ju galet törstig av det. Kan säkert bero på det men glöm inte att din kropp varit med om en hel del och ff händer det grejer både fysiskt och mentalt så huvudvärk är nog mest en reaktion på ny dygnsrytm, alla känslor och allt i kroppen som läker och återhämtar sig och producerar hormoner och mjölk i ett! Du är som ett stort kinderägg som överkört av en ångvält och ihopsatt igen!

    MEN som alltid ska man vara uppmärksam på huvudvärk som kan vara symptom på typ hela läkarboken lyssna på kroppen! Sov när bebisen sover och drick och ät ordentligt.


    Nerd skrev 2014-11-06 19:47:11 följande:

    Fick första barnet, dotter, 28/10 :)

    Nån mer än jag som fått mycket huvudvärk sen bebisen kom!? :O

    Min man säger att jag är spänd vilket iof kan stämma. Funderar också på om jag dricker för lite, blir ju sjukt törstig av att amma!

    Eller vad kan det bero på..Har aldrig huvudvärk annars.


Svar på tråden Barn födda okt-dec 2014