• Avenida

    Promenadsällskap i Kungälv sökes!

    Är du nyinflyttad till Kungälv, nybliven förälder eller redan veteran och tycker om att promenera? Skriv en rad till mig! Jag är en nybliven 2-barnsmamma på 31 år som snart flyttar till Kungälv med min fästman och söker nya bekantskaper och promenadstråk.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-11 21:13
    Puffar tråden :)

  • Svar på tråden Promenadsällskap i Kungälv sökes!
  • snigelkatt

    Hej igen!

    Jag gjorde en grupp på Facebook som jag döpte till Mammalediga i Kungälv med omnejd -alla välkomna!

    Vi är två pers hittills ha ha ha, gå med nu, så blir vi tre!

    Roligt att träffa andra som vill ses med barnen ?

  • Hoppfull84

    Hej, vi bor i bohus på andra sidan bron. Har en dotter på 3,5år och en liten kille som föddes i början av december -14.

    Jag är 31och vi köpte hus och flyttade hit från frölunda för ett år sedan ungefär. Letar också efter nya bekantskaper på den här sidan stan med barn. Hej, vi bor i bohus på andra sidan bron. Har en dotter på 3,5år och en liten kille som föddes i början av december -14 så jag är mammamedig nu ca ett år framöver.

    Jag är 31och vi flyttade hit från frölunda för ett år sedan ungefär. Letar också efter nya bekantskaper på den här sidan stan med barn. Dottern är på förskolan tis-tors men mån o fre vore d roligt att träffa andra lekkompisar!

    Har bett att gå med i fb gruppen, hoppas d är ok trots att vi inte bor i själva kungälv?

Svar på tråden Promenadsällskap i Kungälv sökes!