• Anonym (CocaColaLife)

    Missionären

    Hur har tjejen benen? Hur ser killens position ut? Visa gärna bild på hur ni gör i era förhållande!

  • Svar på tråden Missionären
  • Stardust88

    Så vitt jag vet så är missionären där tjejen ligger på rygg, med särade ben, killen ligger på henne, mellan benen och samlaget sker med en gungande rörelse utifrån hans höft.

  • Anonym (CocaColaLife)
    Stardust88 skrev 2014-11-09 22:27:03 följande:

    Så vitt jag vet så är missionären där tjejen ligger på rygg, med särade ben, killen ligger på henne, mellan benen och samlaget sker med en gungande rörelse utifrån hans höft.


    Hihi ja men vissa tjejer har ju benen uppdragna mot sitt ansikte osv!
  • Anonym (S)

    Jag brukar ha benen runt killens midja och korsa benen för att hålla ihop dem där.

  • Anonym (lär för livet)
    Anonym (CocaColaLife) skrev 2014-11-09 20:38:34 följande:

    Hur har tjejen benen? Hur ser killens position ut? Visa gärna bild på hur ni gör i era förhållande!


    Oj oj oj!

    Det där mest grundläggande som tex missionären fick jag lära mig i skolan på mellanstadiet. Så jag antar att du är väldigt ung typ 11-12 år, eller så har du skolkat alldeles för mycket.
  • Anonym (Hmm)

    Alltså man kan ju ha benen lite som man vill. Jag brukar ha mina ben på min killes axlar.

  • Anonym (Haha)

    Missionären går ju att variera hur mkt som helst. Skönaste ställningen! :)

  • Anonym (RN)

    Kvinna ligger på ryggen och särade med ben upp och man håller med fot eller lårben så mycket härligt. Som ge mer tryck in kvinnas könsorgan. Sällan hänger med axel eller kvinnas ben på säng. Sällan kvinna ligger å ryggen så små vinkar ben med "k" härligt.

  • Anonym (Aimee)

    I missionären tycker jag att det är skönast ju högre upp man håller sina särade ben, desto bättre nås g-punkten som sitter framåt i slidan. Funkar även på tjej-tjejsex för övrigt

  • Noname00
    Anonym (Aimee) skrev 2015-04-03 18:12:26 följande:

    I missionären tycker jag att det är skönast ju högre upp man håller sina särade ben, desto bättre nås g-punkten som sitter framåt i slidan. Funkar även på tjej-tjejsex för övrigt


    Håller med man kommer dessutom väldigt djupt in brukar ofta avsluta i den positionen :)
  • Anonym (W)

    benen på axlarna,skönast funkar även killar i mellan,då man får njuta av hella penisen.

  • Anonym (farligt skönt)

    Missionären brukar vi avsluta med för det är lätt för mej att dra mig ur när vi ofta kör med avbrutet och min tjej kan dra dom sista dragen handen innan jag sprutar mellan brösten.

  • Anonym (Mia)

    Älskar missionären när han håller hårt i mina skinkor och lyfter dem samtidigt som han stöter. Framför allt blir det extra skönt om han smiskat mig innan.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Aimee) skrev 2015-04-03 18:12:26 följande:

    I missionären tycker jag att det är skönast ju högre upp man håller sina särade ben, desto bättre nås g-punkten som sitter framåt i slidan. Funkar även på tjej-tjejsex för övrigt


    Min fru brukar börja med att dra upp benen lite försiktigt. Ju mera upphetsad hon blir, desto mera höjer hon dem och desto skönare blir det för oss båda.  När det börjar närma sig för henne skjuter hon dem rakt upp i luften. Då går det oftast för mig och ibland också för henne.
Svar på tråden Missionären