• Anonym (vilsen)

    hjälp nu

    Hej alla.

    Göra en lång historia kort. Ett år sen fick jag barn med min då sambo. Han och jag väldigt olika och tillslut gjorde vi slut när barnet var 5 månader. Min dröm gick i stöpet. Vi hade varit tillsammans då 4 år. Har gått vidare men visst tänker ibland på honom och hans familj. Min bästa killkompis och jag var ett par ett tag efter och vi har de bra ihop. Nu har jag fått veta att jag är gravid och då har vi skyddat oss, jag äter p-piller. Jag är helt chockad vi skulle börja planera om ett år om allt skulle vara bra mellan oss men inte nu. Han vill ha kvar de men jag vet inte, är så kluven. Tänker på mitt ex ibland och att de gick åt skogen och varför liksom. Usch kom med råd, jag är mitt i studier också men visst hinner klart om vi skulle spara de. Och jag bryr mig väldigt om vad andra tycker, jag vet helt idiotiskt. Usch mår skit i allt. Och på råga på allt har jag svårt att bli gravid (tidigare). Snälla hjälp

  • Svar på tråden hjälp nu
  • Anonym (Trist)

    Ledsen att du hamnat i denna situation. Jag blev också gravid trots p piller :-/.

    Bara du kan bestämma hur du ska göra. Det går inte för någon annan att råda. Kram

Svar på tråden hjälp nu