• Anonym (dontwantnobigdicklovingbitch)

    Kännetecken för tjejer som vill ha storkukade killar?

    Denna tråd är till för killar som vill dela med sig om sina erfarenheter kring min frågeställning.

    Finns det några kännetecken eller varningstecken för tjejer som vill ha storkukade män? Jag vill undvika att spilla min tid på tjejer som vill ha stora kukar, så tänkte därför om det finns någon som vet hur man kan urskilja och sålla bort dem när man letar partner?

    Jag tänker då på tjejer som dessa i den här tråden och liknande som bara har stora kukar på måttstocken: http://www.familjeliv.se/forum/thread/74283561-for-kvinnor-traden-om-man-med-stora-kukar

    Tacksam för tips om hur jag undviker att träffa sådana.

  • Svar på tråden Kännetecken för tjejer som vill ha storkukade killar?
  • dirty88

    Forskning har gjorts på hogwarts university i manchester som visar på att 100% av alla kvinnor kräver en stor penis på eventuell sexpartner. 100% av dessa hade aldrig frågat sig själv om det var deras vagina som var för stor. 

    Om man räknar med styrränta och merkostnadslån så inser man snabbt att du bör i runda slängar undvika 200% av alla kvinnor.

    Tack på förhand
    /Dirty88

  • Anonym (Nerd)
    Anonym (dontwantnobigdicklovingbitch) skrev 2014-11-10 23:00:25 följande:

    Denna tråd är till för killar som vill dela med sig om sina erfarenheter kring min frågeställning.

    Finns det några kännetecken eller varningstecken för tjejer som vill ha storkukade män? Jag vill undvika att spilla min tid på tjejer som vill ha stora kukar, så tänkte därför om det finns någon som vet hur man kan urskilja och sålla bort dem när man letar partner?

    Jag tänker då på tjejer som dessa i den här tråden och liknande som bara har stora kukar på måttstocken: www.familjeliv.se/forum/thread/74283561-for-k...

    Tacksam för tips om hur jag undviker att träffa sådana.


    Du bör undvika tjejer som har stora bröst. Fast även en del med mindre ska du nog passa dig för. Håll även koll på deras intressen. Gillar de bilar är risken att de föredrar stora.
    De med hund eller katt ska du se upp med extra mycket.
    Långhåriga tjejer går fetbort. Korthåriga också. De skalliga bör du undvika.
  • Anonym (Tjej)

    Jag vet inte, men jag är en tjej som gillar små i alla fall så vill du fråga något så är det fritt fram.

  • Anonym (Förväntansfull blick)

    Jag känner igen dem på blicken. Det kanske handlar om 2 av 100 som inte har den blicken. Glimten som dyker upp där när de för första gången känner eller ser vad som finns innanför mina byxor, när man ser hur de drar efter andan, kommenterar storleken. Att se den där glimten tändas i deras ögon, deras blick, en mix av förväntan, kåthet, nyfikenhet. En häftig upplevelse som tänder mig mycket. Enligt mina erfarenheter är det alltså väldigt få kvinnor det handlar om. Som inte vill ha, gillar, uppskattar, vill se och känna en stor kuk.

  • Anton Chigurh
    dirty88 skrev 2014-11-10 23:05:20 följande:
    Forskning har gjorts på hogwarts university i manchester som visar på att 100% av alla kvinnor kräver en stor penis på eventuell sexpartner. 100% av dessa hade aldrig frågat sig själv om det var deras vagina som var för stor. 

    Om man räknar med styrränta och merkostnadslån

    så inser man snabbt att du bör i runda slängar undvika 200% av alla kvinno
    r.

    Tack på förhand
    /Dirty88
    FUCK...alltså, 200 % ........för i helfvete vad jag är tacksam att jag har en kvinna redan. Den vackraste, sexigaste, mest sensuella av dom alla dessutom.

    Hade det varit 100 %...visst, men 200% !!!

    Usch å fy. Vilket samhälle vi lever i. Och så kostar en Latte minst 38 spänn på det. Hur fan skall det gå att leva egentligen. 

    Undras om klimatförändringen spelar roll här.
    Jag menar, kyla = liten kuk. Värme = större kuk. Något ( ! ) större. Kanske.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Hoho)

    Några kännetecken är :

    - Överdriven salivproduktion

    - Ett högt, nasalt parningsrop

    - Ryckningar i mungipan och i bägge armarna

    Du bör därmed undvika dessa typer utav fruntimmer.

    .... suck ....

  • Anonym (Jess)
    Anonym (Förväntansfull blick) skrev 2014-11-11 07:58:34 följande:

    Jag känner igen dem på blicken. Det kanske handlar om 2 av 100 som inte har den blicken. Glimten som dyker upp där när de för första gången känner eller ser vad som finns innanför mina byxor, när man ser hur de drar efter andan, kommenterar storleken. Att se den där glimten tändas i deras ögon, deras blick, en mix av förväntan, kåthet, nyfikenhet. En häftig upplevelse som tänder mig mycket. Enligt mina erfarenheter är det alltså väldigt få kvinnor det handlar om. Som inte vill ha, gillar, uppskattar, vill se och känna en stor kuk.


    Alltså jag känner också så, och får säkert den blicken, när jag känner kuken på en man jag är intresserad av. Oavsett storleken på den. Det är ju det faktum att det är en hård kuk som sitter på en man jag gillar som jag tänder på, inte att den är stor.
  • Lever så

    Haha jaa du. Jag undrar mer hur man kan veta att en man har stor kuk. Har oftast fel när jag gissar.


    never a failure always a lesson
Svar på tråden Kännetecken för tjejer som vill ha storkukade killar?