• Gooodis

    Gravida i Sörmland

    Jag och min sambo väntar nu vårt första barn med BF maj/juni 2015.

    Finns det kanske någon/några i Sörmland som vill dela erfarenheter, tankar och följas åt under graviditeterna? ????

  • Svar på tråden Gravida i Sörmland
  • 5289

    Hej ! Vi väntar också vårt första med BF juli, vart i Sörmland bor ni ? :)

  • Aiiia
    Gooodis skrev 2014-11-29 10:01:31 följande:

    Åh, vad roligt och grattis!

    Vi bor i Sparreholm. Hur gamla är ni? :)


    Grattis själv :) spännande med första barnet :) jag är 28 och mannen min 32 ni? :)
  • Gooodis
    Aiiia skrev 2014-11-29 14:06:48 följande:
    Grattis själv :) spännande med första barnet :) jag är 28 och mannen min 32 ni? :)
    Jag fyller 22 strax efter BF och sambon är 23 :)
  • 5289

    Grattis till er båda :) bor i Nyköping. Så en bit ifrån, jag är 20 och sambon 21 :)

  • Aiiia
    5289 skrev 2014-12-01 16:22:50 följande:

    Grattis till er båda :) bor i Nyköping. Så en bit ifrån, jag är 20 och sambon 21 :)


    Tack själv :) hur mår ni? Vilka veckor är ni i ? :)
  • 5289

    Jodå, rätt bra, mår illa, ömmande bröst, trött och fruktansvärt ont i ryggen, annars bra. Allt känns fortfarande overkligt ! Går in i vecka 10 på tors. :)

    Ni då? :)

  • Gooodis
    Aiiia skrev 2014-12-01 17:27:46 följande:
    Tack själv :) hur mår ni? Vilka veckor är ni i ? :)
    Jag mår toppen. Hur mår du? Är mellan v. 15-17. 10 dagar kvar till RUL, då vet jag mer exakt :)
  • Aiiia

    Skönt att ni mår bra, här finns ett illamående som inte är från denna värld så har mest varit sängliggandes i 6 veckor :( men går in i v 12 imorgon så hoppas att det börjar ge med sig snart då illamåendet försvann med sonen runt v 12 :)

  • Gooodis
    Aiiia skrev 2014-12-04 08:51:10 följande:

    Skönt att ni mår bra, här finns ett illamående som inte är från denna värld så har mest varit sängliggandes i 6 veckor :( men går in i v 12 imorgon så hoppas att det börjar ge med sig snart då illamåendet försvann med sonen runt v 12 :)


    Vad jobbigt!

    Illamåendet släppte där omkring för mig också. Jag har väl spytt två gånger efter det, eftersom jag var så smart, att jag inte åt direkt på morgonen ;)
Svar på tråden Gravida i Sörmland