• Vanilj0909

    Birgitte vitemöllegatan

    Hej, tänkte bara höra om det är fler som har varit hos birgitte på vitemöllegatan (malmö) hälsokostbutiken och spått sig. Jag var där för någon dag sen och det var rätt kusligt för hon visste saker om mig som ingen annan vet.... Och sen pratade hon mycket om det som kommer hända. Ni som har varit där? Har mycket av det hon sagt slått in till verklighet?

  • Svar på tråden Birgitte vitemöllegatan
  • Cissi2801
    Vanilj0909 skrev 2014-11-13 10:00:35 följande:

    Hej, tänkte bara höra om det är fler som har varit hos birgitte på vitemöllegatan (malmö) hälsokostbutiken och spått sig. Jag var där för någon dag sen och det var rätt kusligt för hon visste saker om mig som ingen annan vet.... Och sen pratade hon mycket om det som kommer hända. Ni som har varit där? Har mycket av det hon sagt slått in till verklighet?


    Jag bor inte i Malmö men kan man ringa till henne? Jag har frågor som jag vill ställa?
  • Vanilj0909

    Tror inte hon tar emot samtal via telefonen. Jag hade jätte svårt att få tag i henne så jag lämnade ett meddelande på telefon svararen. Sen ringde hon upp mig dagen efter och välkomnade mig för en sittning hos henne.

  • Anonym (nyfiken)

    Nu vill jag verkligen veta, vilka saker visste hon? Du är ju anonym, så ingen behöver veta vem det är eftersom det bara är du som vet dem, eller hur? Isf kanske även jag söker upp henne.

  • Anonym (Jt)

    Hej!

    Jag behöver boka tid hos Brigitta spådam i Malmö, kan ngn hennes nr, är jag tacksam!

    Mvh Jessica

Svar på tråden Birgitte vitemöllegatan