• Isengard22

    Stockingstråden

    Hej! är en ny kille här som tänkte att det hade vart härligt med en tråd som är fylld med bilder på ni kvinnor som har lust där ni har på er stockings/strumpbyxor eller liknande! Det är inget måste att posta bilder och alla är välkomna oavsett ålder och utseende! Jag hoppas att fler gillar min idé om en tråd tillägnad stockings och liknade! Mvh

  • Svar på tråden Stockingstråden
  • livserfaren
    Isengard22 skrev 2014-11-15 17:49:43 följande:

    Ingen som vågar börja ? :(


    Gillar din tråd har en fetish för tjejer med strumpbyxor, kommer att följa din tråd om nån tjej vågar visa upp sig, men jag tvivlar tyväär, ingen tjej vågar
  • livserfaren
    Anonym (Nea) skrev 2014-11-15 18:07:17 följande:

    vsg


    härlig bild men jag gillar mer vardagliga bilder på tjejer som visar ansikte ben o fötter med nylonstrumpor på helst fotsulorna är såå sexigt, ursäkta om jag inkräktar på din tråd.
  • Isengard22
    Anonym (Nea) skrev 2014-11-15 18:07:17 följande:
    vsgTungan ute
    Tack :D Riktigt het bild! lite mer ben hade inte skadat dock ;P
  • livserfaren
    Isengard22 skrev 2014-11-15 18:26:51 följande:

    Tack :D Riktigt het bild! lite mer ben hade inte skadat dock ;P


    Håller med gärna fossingarna också.
  • Anonym (tänk efter innan)
    livserfaren skrev 2014-11-15 17:59:31 följande:

    Gillar din tråd har en fetish för tjejer med strumpbyxor, kommer att följa din tråd om nån tjej vågar visa upp sig, men jag tvivlar tyväär, ingen tjej vågar


    livserfaren skrev 2014-11-15 18:16:36 följande:

    härlig bild men jag gillar mer vardagliga bilder på tjejer som visar ansikte ben o fötter med nylonstrumpor på helst fotsulorna är såå sexigt, ursäkta om jag inkräktar på din tråd.


    Du verkar vara mer än lovligt dum!

    Först undgör du dig över att inga tjejer vågar lägga upp bilder på sig själv. Och när en tjej ändå lägger upp en jättesexig bild, så måste du uttrycka din kritik eftersom den inte faller just dig i smaken.

    Ja man kan undra varför så många tjejer/kvinnor inte vill lägga upp bilder här...
  • Anonym (Nea)
    Anonym (tänk efter innan) skrev 2014-11-15 19:21:21 följande:
    livserfaren skrev 2014-11-15 18:16:36 följande:

    härlig bild men jag gillar mer vardagliga bilder på tjejer som visar ansikte ben o fötter med nylonstrumpor på helst fotsulorna är såå sexigt, ursäkta om jag inkräktar på din tråd.


    Du verkar vara mer än lovligt dum!

    Först undgör du dig över att inga tjejer vågar lägga upp bilder på sig själv. Och när en tjej ändå lägger upp en jättesexig bild, så måste du uttrycka din kritik eftersom den inte faller just dig i smaken.

    Ja man kan undra varför så många tjejer/kvinnor inte vill lägga upp bilder här...
  • livserfaren

    [quote=74345591][quote-nick]Anonym (tänk efter innan) skrev 2014-11-15 19:21:21 följande:[/quote-nick]

    Du verkar vara mer än lovligt dum!

    Först undgör du dig över att inga tjejer vågar lägga upp bilder på sig själv. Och när en tjej ändå lägger upp en jättesexig bild, så måste du uttrycka din kritik eftersom den inte faller just dig i smaken.

    Ja man kan undra varför så många tjejer/kvinnor inte vill lägga upp bilder här...

    [/qu

    jag svarar för mig du får väl tycka vad du vill,

Svar på tråden Stockingstråden